RESEPI

TRAVEL

TIPS

Hazanis dan Sunsilk Lively Clean & Fresh Episod 3 Safiyya

by - 8:00 AM

Assalamualaikum cinta.

Kalau dulu tidak pernah bermimpi nak masuk dalam rancangan Safiyya yang menjadi kegemaran wanita muslimah. suka menonton rancangan Safiyya kerana pelbagai segmen menarik yang boleh di tonton. Pelbagai info dan tips untuk menjadi wanita yang berjaya lebih-lebih lagi bagi wanita yang bertudung. Opss hijabista yang ditampilkan juga cukup memberi inspirasi kepada mek cah untuk terus berjaya dalam hidup.


TV show : Safiyya
Channel : TV9
Time : 11 AM
Date 14 September 2014

Namun, rasa nak horeyy horeyy je bila dapat email dari pihak paintinmotion.tv. Mihmih tapi kan, masa tu masih blurr betul ke dengan email yang mek cah dapat ni, ke diorang silap hantar. Masa dapat email terus baca, dan mek cah biarkan sahaja email tu tidak berbalas. hanya menunggu masa yang sesuai untuk replay email tu kerana masa tu tengah busy uruskan "hazanis fashion". Akhirnya dapat panggilan dari pihak paintinmotion.tv sama ada mek cah bersetuju atau tidak dengan tawaran mereka. Arghh masa tu terus kata setuju padahal dalam hati boleh ke aku buat ni. T.T

Wajib selfie diatas permintaan krew. Lolzz cara pakai selendang macam mek cah lihat sini "cara pakai selendang dari hazanis".

Akhirnya masa telah ditetapkan untuk shooting, masa tu pertengahan Ramadhan kalau tak silap. so nasib baik ada member yang tolong snap mek cah tengah shooting. terima kasih kawan!!



Akhirnya hampir 2 bulan selepas siap shooting maka mek cah akan ditampilkan dalam Sunsilk Lively Clean & Fresh_Episod 3 di dalam Safiyya pada 14 september 2014 jam 11 pagi hanya di TV9 dekat dihati. Mihmih. Jangan lupa tengok tau. Maafkan sekiranya banyak kekurangan sepanjang slot mek cah berlangsung. Yang pasti banyak tips berguna yang dikongsi bersama untuk wanita muslimah dan pastikan Sunsilk Lively Clean & Fresh menjadi pilihan hati untuk penjagaan rambut bagi wanita berhijab. Papaii. Muah!

You May Also Like

27 kata-kata indah...

  1. Phewit. Terbaek lah mek cah cah cah!

    ReplyDelete
  2. wahhh adik ahkak kemain lg!!!! congrats on the feature k teringin sgt nk tgk ni tp 14hb cam xle je adoih nnt ade ulangan gtau ok! =D

    ReplyDelete
  3. Assalam..tahniah mek cahh..malangnya x pat tgk..masa tu tgh kerosussss kt Pahanggg uwaaa!!😩😩😩😩

    ReplyDelete
  4. fuiyoooo masuk TV!jap ag lebih popular dr FL nih..hikhikhikhik..tahniah ^^

    ReplyDelete
  5. wow! bestnya . nak kena tgk ni. ehehh... ary tu masa iklan dah tgk ade muka mek cah. heee...cuma x taw bile slot mek cah akn kuar ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah mek cah
    seronoknye masuk tv
    sunsilk lagi tu...skrg tgh hot dgn kontes sunsilk rm20k tu
    14hb hope x lupa record safiya nanti

    ReplyDelete
  7. Wah bestnyer...nk tgok anis kt tv. Btw congrats!

    ReplyDelete
  8. Wow...Congrats dear.. tak sabar akk nk tgk..😀😁👍👍

    ReplyDelete
  9. Woww...Tahniah sebab terpilih. :)

    ReplyDelete
  10. Wah! Dah nak kuar tv lagi beberapa hari.. Lepas ni boleh join blogger retis la dia.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  11. hai dear... ina suka tengok awak. memang cantik ciptaan allah. Ina perasan awk dalam iklan hari tu "eh macam kenal, blogger tu" tup2, try cari memang betul... keep it up dear... ramai org akan support awak... :)

    ReplyDelete
  12. Untunglah .. makin popular la skang ni ...

    ReplyDelete
  13. Jalan-jalan kt blog nisa...btw, syma rndu nk jmpa nisa...tahniah again..=)

    ReplyDelete
  14. Hope berjaya didlm kerjaya ..
    #Taniah

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥