RESEPI

TRAVEL

TIPS

BE/CPUV dari Nuffnang ke-1 : DiGi Samsung Galaxy Note

by - 3:36 AM

Hye cinta. :)

A big Thanks to nuffnang sebab bagi mek cah BE/CPUV yang selama ni tak pernah dapat. hoho kira kali ni dapat syukur alhamdulillah la kan. Terima kasih nuffnang.


Hampir 2 tahun lebih berblog sekarang baru je dapat BE/CPUV. Mood nak tengok jumlah earning tak pernah meronta sebab memang dah tahu tak kan bertambah. Tetapi entah macam mana tergerak hati untuk buka earning. so ternyata makin bertambah walaupun sikit. hehe

Iklan Digi Samsung Galaxy Note telah bertahta di blog mek cah sejak 10 oktober 2012 lagi. baru hari ni mek cah perasan. Opss sama la dengan benda INI. Oh Harap BE/CPUV ini boleh lepak lebih lama sikit kat disini. Mungkin ramai lagi rakan-rakan blogger di luar sana yang dapat lebih banyak dari mek cah dan mungkin dah banyak kali cash out kan. hehe jelesnya. Tapi walaupun kali pertama dapat sekurang-kurangnya ia menjadi pembakar semangat untuk mek cah terus berblogging.

Terima kasih nuffnang dan harap akan ada BE/CPUV kedua dan seterusnya akan melekat di blog ini. Terima kasih juga sahabat di alam maya kerana sudi untuk klik iklan itu. hikss. :P

You May Also Like

12 kata-kata indah...

  1. yeayyy...tahniah dan alhamdulillah..akhirnya merasa :) tp tak jumpe la nk klik..nnt dtg lg tgk2x klu ada ea :)

    ReplyDelete
  2. yeah yeah....awak nak belanja saya mekdi..hehehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti awak dah dpt byk kan..:)

      Delete
    2. Kau jgn lupa aku plak Boni...biasanya blogger yg dpt cpuv ni kompom blanja kita mekdi...kan.. ?? (Bisik kat boni.."lu iya kan aje bro...heheh..")

      Delete
  3. tahniah , lpas ni mst dpt byk lagi :)

    ReplyDelete
  4. usaha lg biar dpt byk BE :)

    #btw, org kelantan eh? sama la kita!. hee.

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥