RESEPI

TRAVEL

TIPS

Dapatkan skirt FREE dan wang tunai RM100 dari Moon Couture

by - 5:22 PM


Assalamualaikum L.O.V.E..=) 

skirt FREE? yang THE BEST OF THE BEST akan menerima WANG TUNAI RM100? hangat bukan!! so Kepada blogger , anda berpeluang memenangi skirt FREE dari Moon Couture sekiranya anda menulis entri mengenai Moon Couture di blog @ web dengan mengikut kreativity korang dan wajib includekan link web iaitu "www.mooncoutures.com" & alamat facebook "www.facebook.com/Bawalchantique" di setiap entri korang..Mudah bukan? 


3-5 pemenang bertuah yang terpilih akan menerima Moon Couture Skirt FREE. dan yang THE BEST OF THE BEST akan menerima WANG TUNAI RM100...teruja melihat hadiahnya...Apa yang menarik contest ini terbuka kepada semua blogger tak kira lelaki ke perempuan..semuanya di alu-alukan..hehe Apa lagi join la sekarang, mana tahu rezeki korang disini..


kalah menang adat pertandingan yang penting usaha dan suka-suka di samping dapat kenal Moon Couture yang menjual pelbagai pakaian muslimah zaman kini...design yang terkini menarik perhatian remaja untuk berfesyen disamping mengekalkan imej seorang gadis muslimah... 

TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 30 SEPT 2012
TARIKH PENGUMUMAN PEMENANG : 6 OCT 2012


Bagi penggemar shopping online dan fesyen terkini yang mengekalkan ciri-ciri muslimah sila lah terjah ke blog Moon Couture sekarang iaitu "www.mooncoutures.com" dan page "www.facebook.com/Bawalchantique" kerana koleksinya sangat meletop dan menarik perhatian yang memandangnya..OPss ushar sendiri baru puas hati!..koleksi Kurung Dress Lyana merupakan salah satu koleksi terhangat dari Moon Couture yang membuatkan pemilik blog ini jatuh hati...Fuh! begitu awesome kurung dress itu..Price : RM139 FREE POSTAGE, harganya berpatutan bukan..:)


Thanks for reading...

p/s::untuk penerangan yang lebih lanjut tentang contest ini sila lah terjah sini "http://www.facebook.com/Bawalchantique/posts/10151011856197116"..Selamat bersegmen dan KLIK SINI juga untuk cuba memenangi Samsung Galaxy Tab 2..Ewah!!..^^

You May Also Like

10 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥