Putus kali ke-2...Oh kecewa....Jodoh tiada...T__T



Assalamulaikum L.O.V.E....:(

Entry yang penuh kesedihan...hoho sedih bebenor bila  dah putus tuttt...hum ibarat putus cinta..tapi belum pernah alami lagi putus cinta tu...gaduh sikit-sikit tu ado lar.....so korang jangan salah faham eh....actually memang setiap kali berjalan jauh tentu benda tu ada peluang untuk putus....nie yang membuatkan aku serik + trauma untuk berjalan jauh...setiap kali berjalan jauh la benda nie putus..kali nie bila kali pertama menjejakkan kaki ke Melaka Bandaraya Bersejarah mula la wedges aku meragam....humm manja bebenor derrr....nak saving sikit pun tak boleh, asyik nak baru jer....perghh melayang duit aku...T__T

beli selipar chak kodi la dulu....Rm10, janji ada pengganti....Lolzz nak beli mahal sayang duit derr!! 
nie yang membuatkan aku trauma kali ke-2 akibat wedges aku putus!!..yer aku redha..memang nasib la...tapi disebalik keredhaan, terselit frust sedikit disitu..huksss dah dua kali..siapa tak frust...cuba tengok entry yang nie KLIK SINI, asyik nak putus jer kan...humm entri ni menjadi saksi bahawa wedges aku putus masa di Pulau Pinang...:(

humm wedges ni la yang putus...nie sebelum bertolak ke Melaka..:(

nanti aku up entri sepanjang aku, emy, konah dan ehem-ehem konah di Melaka...so semuanya dalam kenangan....sekarang aku memerlukan wedges yang betul-betul selesa dengan aku...Oh susahnya nak cari....memerlukan masa derr...Sabor jelar...T___T

p/s::walaupun frust tapi masih mampu tersenyum...Lolzzz

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

29 ulasan:

  1. hah .dah agk da . mesti kasut yang putus .takpe la .lps ni beli selipar jepun banyak2x .haha. murah! 2 ringgit satu .hehek ;D

    BalasPadam
  2. laa.. ingat putus apalah lah tadi.. hihi, kena tipu dengan kak hanisah la.. huhu

    BalasPadam
  3. takpor..beli hok lebih baik dari dia mesti x frah doh pahni..hehehe

    BalasPadam
  4. @my eyes for shine

    aah slipar jepun okey gop...xbazir duit...kuikuikui

    BalasPadam
  5. @Prettywrite

    frust jugop mugo slipar tu paka sokmo....huhu payah nk cri penggnti....

    BalasPadam
  6. huhuhu.. klau kita pongg frust jugak mehh! heheeh :D

    BalasPadam
  7. haha . senang siket kan nk g jenjalan . tapi macam malu pulak klw jalan2x tp paki selipar jepun jek . macam sakai bebeno tengok .hehek :D

    BalasPadam
  8. hahaahha ingatkan putus apee la tdi, sabau aje laa :DD

    BalasPadam
  9. hoihh. pakai teva lah. komfom tahan woo.

    BalasPadam
  10. ganah sangat kak comey kito jale sapa putuh wedges.hihi..beli wedges roxy kt pasar malam plok. buleh nak wat lumbo lari pon..muroh nk beli kalu putuh pon.hihi

    BalasPadam
  11. aloh la,ganah sengoti mek ni,haha :P

    BalasPadam
  12. nice post la...ahaha...xpernah boring bila baca post awk..:)

    BalasPadam
  13. tak apa, murah pun ok je pkai.. yg pnting tgok cm ne cra tuan pnye kki pkai.. heheheeh..

    BalasPadam
  14. haha,ingat putus cinta tadi:)
    akak pakai apa pun selipar jepun pun masih canti lagi.percayalah:)

    BalasPadam
  15. alahai kesiannyer...dye mmg nk suh tukar baru tu...:)

    BalasPadam
  16. cantik nya....skirt tu cantik...

    BalasPadam
  17. hahah..ingtkan putus cinta btol2..hampeh..hihi

    BalasPadam
  18. wehaaaa...comeyyyyy laaa kak hanis ni...comey lotey2 :)

    BalasPadam
  19. samala..ingtkan btol2 da putus cinta...hik hik

    BalasPadam
  20. ishh ! tipu je hanisss ^__^ maya kene tipu dahh ~ tanak kawan ~

    BalasPadam
  21. @Fatin Shahira

    frust dan seterusnya beli yg baru kan...:P

    BalasPadam
  22. @my eyes for shine

    kalu masa kecik-kecik pkai selipar jepun gop..xder lak rasa malu..sekarang malu beraso..haksss

    BalasPadam
  23. hehe..ingatkan putus cinta tadi..;p btw adik sgt comel!!belila wedges baru tau..:)

    regards
    http://haliqdiaz.blogspot.com/

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...