RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tragedi la konon....Trauma Okey!!

by - 12:48 AM




Assalamualaikum wbt sahabat , sepupu, sepapat, sekampung, sefacebook, seblogger, setwitter, senegeri, seNegara dan blab la bla… haiyyya!!

Fuhhh penat….tunggu sat naa..nak tarik nafas panjang-panjang….Lolzzz…agenda cuti semester nie asyik duk umah jer, tak pun kuar gi beli barang kakak yang nak kawin bulan 3 nie….macam la aku nak kawin….kan aku kawin jugak kan…..Ngeeeee...hoho si kakak senang-senag jer duk relax kat Labuan tu…hoho tunggu balik kawin joww….tak aci ah….adik pun nok kawin jugOp…..Muahahaha 

*auchh nak tunjuk heel baru ler tu....:P*

Korang ingat lagi tak dengan entry yang nie------>Cuti semester telah bermula...say horeyyy-horeyyy...tapi result??...hoho lama dah kan aku berjanji kosong dengan korang semua yang akan mengupdate blog yang trip ke penang tu…haishhh bila la nak tertunai…..sabar-sabar, jangan cepat marah..nie ha, citer nie pun pasal penang gak….agak trauma la sikit…sebab…………………. =___='


*picha nie terpaksa ditecikkan sebab malu.....ngeh ngeh ngeh*

Emmmmm sedang asyik-asyik duk bergembiro di tepi pantai…tetiba…………………heel aku putus weh….alahaiii nasib baek tak der olang masa tu…selamat, kalau tak muka aku nie nak letok kat mano eh…..sayang seribu kali sayang dengan heel tu sebab tu hadiah dari kakak aku…hummm sowie kak…heel tu dah putus….nanti belikan yang baru erk…werk……….:P 

Dengan seksanya aku berjalan ke Komtar untuk beli heel baru…hoho nasib baik heel tu boleh digunakan lagi walaupun sikit jer lagi nak putus bagai….jalan dah macam budak terencat ….erk???...Alhamdulillah terjumpa gak dengan heel yang sesuai..tadaaaaa!!

*huh abaikan kaki aku yang dah tua kerempot tu...Lolzz*

Rasa berkenan dengan warna merah nie…..sesuai dengan anak tudung yang aku pakai tu erk???haksss…...Nasib baek la ada less 50% masa tu…harga sebenar rm99..hoho kiranya melayan duit aku rm50…hum memey la rm50 jewww tapi memang aku tak plan pun nak beli heel baru sebab time tu aku tengah berjimat…hoho terpaksa daaaaaaaa…T_________T 

Habis kat sini…memang aku trauma dengan tragedi heel putuss nie….muahahaha....lain kali nak jalan jauh kena bawak heel lobih….takut jadi apa-apa kan….bersedia sebelum bla bla..hihi nanti aku update tentang penang lagi eh…..bubuiii….^^

p/s:Jom terjah sini------->Do you know how to capture: This Chinese New Year, Petronas invites you to take photographs that will bring the theme..

You May Also Like

16 kata-kata indah...

  1. hehehe mcm parah sangat je ptus dye tu. adoiyaii. kne hati2 len kali :)

    kalo sy pki siper jepun 10 hengget je dlu. kih3 lpstu suh akk gnti len :D

    ReplyDelete
  2. sian nye..nasib xde pape...:)

    ReplyDelete
  3. ok..den pon pnah putus tgah jalan..masa kluar dari bot siap..ha..teresot2 kot spnjg jeti tu..mana nk godek kdai kasut..'__'..haish..malu gile..haha

    ReplyDelete
  4. cik zack.::aah la..bagus idea tu...beli jer slipar yg rm10...paastu mintak gnti ngan akak...adoiii nape la bengap sgt xleh pkir part tu...rugi sudaaaa....:P

    ReplyDelete
  5. cik bulan:::untung kan kita ada pengalaman macam nie...hehe yang pengalamn slipar kena curi kat masjid pun ada...hoho apa nyer orang la kat masjid pun nak curi brg..haishh

    ReplyDelete
  6. lain kali pegi mane2 bawak selipar buat spare la..

    ReplyDelete
  7. engko pakai heels ke engko makan heel

    ReplyDelete
  8. comelnye sandle die. merah gituu. :)

    ReplyDelete
  9. comey kasut 2... anis pki btambah2 comey... :)

    ReplyDelete
  10. lawa lah dress yg hazanis pakai tu..
    beli mane yea???
    mcm teruja la nk pakai ....
    nmpk ayu je....

    ReplyDelete
  11. suka la tengok heel merah tu..just nice ~ :)

    ReplyDelete
  12. cantik kasut merah tu,
    kasut yg koyak tu pelik cara koyaknya.
    heheh, nasib baik jalan terencat sikit je:D

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥