Wordless Wednesday #11 : Hitam pun Okey...:))



Disebalik Warna Hitam...



  • HITAM-Memiliki kemahuan yang kuat,bersifat lebih terbuka dan berdisiplin!!....
50% jer betul....=___=*


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

28 ulasan:

  1. Hitam kegemaranku..
    Hitam nampak kemas..
    Saya RAIN. :pp

    dohh, dah macam iklan pulokk.

    btw cantekkkkk r sis :)

    BalasPadam
  2. u pakai pape pun ttp comey dear!!
    ofsemm!!

    congratz taw gurl! ur blog masuk dalam majalah remaja last month kot...ker bulan nie..ntah! ain tak egt..btw congratz taw!

    BalasPadam
  3. comel jah wane nape2 pom :) ngee

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...comel bertutup aurat...cantik...hitam pun ok...sbb awk putih :)

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. hitam itu menawan:)
    chewahhhhh! tigginya wedges dia =)

    BalasPadam
  7. hitam itu menawan... cantik je kalau kalau baju hitam.. lagi cun kalau orangnya pun mmg cantik.... :)

    BalasPadam
  8. y pasti hitam leh matching dengan ape2 je...=)

    BalasPadam
  9. sentiasa nmpk cute...jom beli dress cantik2 interesting...and nice, do visit me Korean Fashion Online

    BalasPadam
  10. hitam tu smart ^ _ ^
    nice photo

    BalasPadam
  11. hitam itu menawan,ekekekeke :))

    BalasPadam
  12. hitam itu cantik tambah2 klu kaknis yang pakai!!:)

    BalasPadam
  13. akak sangat cantik :)

    - http://porcelainturquoise.blogspot.com/

    BalasPadam
  14. lawa.. one day saya akan lukis wajah anda.. ;)

    BalasPadam
  15. comelnyer... jeles la dgn hazanis... photogenic! ^^

    BalasPadam
  16. Hitam itu cool. Suka juga hitam :)

    BalasPadam
  17. hitam itu menawan..cewahhhh

    hazanis, selamat berkenalan.. follow awk.

    BalasPadam
  18. hitam itu misteri, kan? dan selalunya org yg berkulit cerah macam adik hazanis ni kalau pakai warna hitam, nampak lebih menyerlah & cantik :)

    BalasPadam
  19. comey jah kak dio esss... :)

    BalasPadam
  20. Wedges cantik! Mind to share where you got those wedges?

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...