Saje nak cari gaduh eh??


Assalamualaikum L.O.V.E..=)

Alahai cuti semester dah tamat...so bermula la semester baru...hukhakss malas betuiii.....dengan mula-mulanya tak dapat kolej dan alhamdulillah akhirnya rayuan kolej diluluskan...terima kasih kepada pihak pengurusan kolej Puncak Perdana kerana menerima secara baik rayuan saya itu...^^

dah dua hari aku tak online..semalam aku online lewat malam...tetiba dapat mesej di facebook lebih kurang macam nie 'mek klate mmg gedik..dh la murah' nampak sangat ada yang tak puas hati dengan mek hok nie........haishhh terkejut bebenor..kenapa la dengan minah nie.....tak der pasal cari pasal...hoho ada yang tak puas hati ke??ke kau tengah baca entry aku nie....hye apa motif kau eh?dengan komen kau tu boleh buatkan ramai gadis-gadis kelantan naik angin tau..terutamanya aku....apa la salah kami sebagai mek kelate??T__T

cuba tengok nie.....



hum  'mek klate mmg gedik..dh la murah' ...Alamak siapa awak nak tentukan kegedikan seseorang dan kemurahan seseorang...yark, panda jugok demo kecek klate...Muehehe....Malas nak cari gaduh so aku balas jer 'Terima kasih'...habis citer....Lolzz

Buat gadis-gadis kelantan..sabor la yer..mungkin si minah nie tujukan ayat tu untuk mek sah jer..tapi???nak kongsi jugak la dengan korang semua..tentu gadis/mek kelantan terasa jugak kan..Hohoho SabOr jelar.....T__T


K…Bai!!...Salam..^^

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

32 ulasan:

  1. Sabar je kak nis :) Doakan je yang terbaik untuk dia. Biar Allah je yang membalasnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah sabar jer dik...wat xthu sudah...:)

      tapi kesian la mek klate yg lain sbb kena tempiasnya...:(

      Padam
  2. agak bengang . uish mace2 lah . hurm

    BalasPadam
  3. dengki dgn kamu la tu...
    jgn layan, nt makin dia menjadi2.
    sabar ya..

    BalasPadam
  4. hehehe...awk..dia tulis tu sebab dia jeles sbb mek kelate cantik-cantik dan pandai bergaya......kalau orang tu mek kelate sekalipun mungkin dia jeles sampai sanggup menjatuhkan orang lain...biasalah mulut orang...pantang nampak orang lebih sikit dari dia mulalah buat onar....anyway banyakkan bersabar k...take care.....

    BalasPadam
  5. salm..mngkin si dier nk menegur,mngkin mksud murh n gedik di sini wanita y mmpamerkn aurt as muslimh y berkalam shahadh mmbenar dgn hati,berlafaz dgn lidah,beriktqad dgn rukun.(perbuatan)..muhasabah diri hiasi peribadi,:).

    BalasPadam
    Balasan
    1. wassalam....harap2 maksud dia sebenar macam tu la..tp kalau blh tegur la elok2....jgn gunakan perkataan gedik dan murah tu...memang saya akui aurat saya xterjaga tapi yang menegurpun biar la betul jugak..diri sendiri pun aurat terdedah pastu nak tegur orang macam mana tu?:)

      Padam
  6. best lagu nih ku ping kau dgn bismillah..:)

    BalasPadam
  7. waaahhh,,ngak usah layan org cam tuu ar...
    keep smile okey :}

    BalasPadam
  8. berani dia kata lagu tu...!!?
    acu royak gak sapo dio,biar ambo karate...hehe

    BalasPadam
  9. aii aii .. nok keno napar kapit nehh ..

    BalasPadam
  10. itew orang kelate jugok wehh. Paneh ni.

    BalasPadam
  11. mungkin dia jeles cz gurl kelantan cantik2...
    n mmg x dpt dinafikan gurlz sne cntik n cute je..
    abaikan je org cm 2..

    BalasPadam
  12. kalau anis jadi akk,anis biarkan je..buat derk..:)

    BalasPadam
  13. aduhai..buleh dop nk royak.panah palo baco ayat tu?
    suka suki dio jah v statement lagu tu.

    Huuuu~

    BalasPadam
  14. lollzz~ sebenonyer dia yg gedik.. :) and jelez kat akk kita yg cun melecun nih~
    huhuhu

    BalasPadam
  15. die jeles dengan awak la tu anis :)
    ignore je

    BalasPadam
  16. ish , dye dengki dgn kamu la tuh , apew la, tape2 , dye jgk dpt dosa~~~

    BalasPadam
  17. amboi..sesuka ati dye je mengomen ye

    BalasPadam
  18. org tu ada PHD la kot. sabar ya dik.. :)

    BalasPadam
  19. biase la tuu, ore deki kee mek klate comeyy. hakhak :D alhamdulillah~
    sbar ek kak =)

    BalasPadam
  20. Ada la tu org tgh frust nak ngorat tak dapat

    BalasPadam
  21. sabarla..buat xtaw je..orang dengki memangla mcm tu..ada je bende yang xpuas hati :)

    BalasPadam
  22. Amboii. Mulut macam longkang. nasib baik awak nie pandai control marah. heee.

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...