Wordless Wednesday #6 : Chubby kah??



hoho..update laju-laju....picha lama masih berguna sebagai kenangan...lama??rasanya baru jer kot setahun yang lepas....

tarikh: 27.01.11
lokasi: Taman KLCC

Jomm layan...zzzzzzzzzzzzaS!!



bubye!!..^^

p/s: esok exam...doakan saya yer......^^


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

17 ulasan:

  1. chubby2 pon awok still comel okay :)

    BalasPadam
  2. bestnye aku dah habis exam. eekekeke.
    exam tu apa weh ? (berlagak)

    gudluck :)

    BalasPadam
  3. awak-awak semua...dulu semua org tegur saya nie bulat dan byk isi..huksss sekarang dah kurang teguran itu....sebab tu saya cakap yg saya nie chubby..:P

    BalasPadam
  4. ooo napok chubby jah kat giye lengea tu

    BalasPadam
  5. jiji yu::hahaha napok gagoh perkaso dop...=)

    BalasPadam
  6. lama tak pergi taman kat KLCC tu. :)

    BalasPadam
  7. nampak chubby tapi still cantik. :D

    BalasPadam
  8. hehe...awk2...good luck ehh..=)...

    janji hati baik budi..itu dah lebih dari cukup..=)

    BalasPadam
  9. wlupun chubby still comeyyy :)

    BalasPadam
  10. emm thanks semua....=)

    selamat berblogging....sayang korang..<3

    BalasPadam
  11. tau laa lawa ..

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...