Menternak Lemak di TESCO KB jer.....




Salam jumaat yang indah semua...^^

Sila gelak cepat dengan tajuk entry di atas.....
hoho orang lain menternak lemak dekat tempat yang kelass gituww...aku??haha foodcourt tesco jer.....tu pun TESCO KB.....tak per, janji aku berjaya gak menternak lemak disana....Muahaha, nie la aku rasa muka paling kesian...muka kelaporan....lapor, lapor, lapor..nak Yee Mee Sizzling tu....!!

*cool blog...memey cool sunggoh*

ehem nak tau tak???...apa yang membuatkan aku tertarik dekat sana...hoho dekat foodcourt TESCO KB aku berpuas hati sangat dengan  Yee Mee Sizzling  yer...yurpppppppp meleleh air liur....memey aku makan tempat lain tak sama rasa dekat sana..memang sedap..emm bukan aku nak mengata tapi pernah sekali aku makan sizzling dekat Giant sek 13, shah alam....humm makan tak habis wesss sebab rasanya lain dan entah la rasa was-was lak dengan sizzling tu....tapi kalau sizzling TESCO KB memey terbaek lah....perghhhh, memey setiap kali aku mengidam nak makan sizzling terus jer aku ajak adik aku gi TESCO KB...hahaha kadang-kadang sanggup merempit weh...elele nape?xpercaya ke??...korang ingat aku tak pandai ker naik moto ah?...ehem tengok kaki la beb...:P

*yum..yum...1 slice je...semua jer kan???..lolzzz*

nie pun aku mengidam..hoho entah la sekarang  kuat jer aku makan..hoho azam untuk diet tak menjadi lak..hampeh..T_________T

Nie pengaruh adik aku punya pasal lah....hoho mentang-mentang la ko kurus, makan pun banyak....aku memey kalau makan banyak terus jer terasa membolat dekat pipi aku yang selalu nak keno penampor....hoho adik aku selalu main tampor-tampor dekat pipi aku nie..nape erk???hahaha fitnah lagi kat adik kesayangan aku nie...olololo adik aku jenis manja orang nye, if ada yang tak kena sikit terus jer menangis...Lolzzz kakak dia pun sama...2x5....hakssss kakak borek adik rintik....erk???ada ke pepatah tu??ehem ehem

*miahaha..aku rasa nie la muka yang paling !@#$%^&*()_!!*

bila dah makan terus jer tak layan dengan kamera tu...ngeee ada aku kesah??....aku selalu jer dating dengan adik aku dekat TESCO nie.....bila dah lapor memey kitorang singgah sini....ehem sowie, memey KFC dan tempat lain memey kami tak layan kalau di TESCO KB...Lolzzzz tapi kalau gi KBMALL memey kami layan KFC dan MCD tu......muehehehe.....sebab sizzling KBMALL kureng sodap, lobih sodap di TESCO KB jerk....lagi aummmm...baru puas hati menternak lemak.....=)

Dah itu jer untuk entry kali nie...sebenor nye nak mencari MOOD study..tapi hilang melayang entah kemano...tulunggggggggg!!...T______T

p/s:: picha masa balik kampong hari tue....baru nak update...sowie...:P



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

18 ulasan:

  1. ngeeee~ tak pernah rasa lagi kat sana.nnti nak try jugak lewwww =)

    BalasPadam
  2. yeah! semalan baru kita makan kek tu sama sebijik serupa ehee,,,

    BalasPadam
  3. yolo ko sedap???acu wak maghi nok tra..

    BalasPadam
  4. laskar pelangi::nanti try la..mmg sedap...xsama dgn tempat lain...:)

    BalasPadam
  5. sharina::meh2..kita suka berkongsi...:P

    BalasPadam
  6. cik wan::hiksss oooww makan xajak...:)

    BalasPadam
  7. sedapnya mkn. Tak cukup lagi rasanya tu. Kena tambah. Haha

    BalasPadam
  8. oppa::nampak gayanya macam tu lah....kena tambah lagi...hahaha

    BalasPadam
  9. air cool blog, kek secret recipe, sumenye buat saye lapar. nak jugakk ! :D

    BalasPadam
  10. deki laa..oghe 2 sedap kelik kg..hehee

    BalasPadam
  11. terliur tgk kek tu.
    mesti sedap sgt kan ^0^
    nnt mesti mahu makan jugak la..hoho

    BalasPadam
  12. btol tu..sizling mi kt KBmol x sdap...
    tp sain sy ar hok masok situ...ekekekeek

    BalasPadam
  13. comelnya wt muka tak bersalah cmtu..ahah

    BalasPadam
  14. awop memey comei...rindu qlate :'(

    BalasPadam
  15. mu tok ajim pon ajok aku make sekali

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...