Jual Blog dapat $$$$$$$$$$$$$$...


hye .....salam hari jumaat semua...

nie haaaa, aku nak cite cikit pasal jual blog dapat duit...ape ke hal nye nie???entah betul, entah tidak........hahaha tapi lucu gak main benda nie...hohoho di situ kita akan tahu harga blog kita...tu pun aku tahu benda nie dari blog mujadafewa!!...meh try meh...hohoho


klik sini---------> http://bizinformation.com.my/


tadddaaaaa..nie dia hasilnya.....


Find pages of content about :Home:, :I Love Photography:, :I Love Contest:, :Tips:, :Owner:, :Contact Me:, Contest " I Love Flower" by hazanis, 2:28 AM, Contest " I Love Flower" by hazanis. utf-8 Character encoding is being used, It is popular in Malaysia. Google Inc. California Mountain View, United States is the location of the GSE server.

Hazanis.blogspot.com's IP Number is 173.194.64.132. Which has latitude & longitude coordinates of 37.3801, -122.0865. Each of the estimated 1,798 monthly users, view an average of 1.10 pages per session. The domain is registered under the suffix .com, and is named hazanis.

Lolz...........betul ke??hahaha fikir la sendiri...ngeeeeee..pe pun best main game nie!!...hahaha

papai..jom solat maghrib dulu..=)




Jangan lupa join contest yang pertama dari aku sendiri…=)
Contest " I Love Flower" by hazanis....






--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

10 ulasan:

  1. nk jual blog?ada ke org nk beli?hahaha:P

    BalasPadam
  2. entah la...xdak org nak beli pun...huhuhhu

    BalasPadam
  3. kalau betoi larh, dah lama jual..kihkihkih leh dapat duit poket..:)

    BalasPadam
  4. wah, boleh jadi kaya lah kalau macam nih. hehe.

    BalasPadam
  5. wah masak iya jualan bloger bisa meng hasilkan uang yg banyak ????

    BalasPadam
  6. hehe, mcm best.... aku punya rendah skit dr ko

    BalasPadam
  7. Jap2, adik Aime nak cek, kalau jual blog harga berapa. haha :) *nak join contest akak tu... huhuuu

    BalasPadam
  8. puyooo.. ejah jual la.. hehehe..

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...