'1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara"



selamat hari minggu sahabat..^^

hye disini aku nak ambil kesempatan untuk join 
giveaway...boleh gituww??..jom join sama-sama..:)


klik banner ni kalau sudi..^^

Hadiah-hadiah sangat best taw... Ada perfume, shawl, eyeshadow...xcaya sila klik sini okeyh 1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara!!.

Nak tag mereka;


Giveaway berlansung dari 8/12/2011-8/01/12
pemilihan akan di buat melalau random org.
papai...Goodluck!!

P/S : Jangan lupa join contest yang pertama dari aku sendiri…=) 


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

6 ulasan:

  1. Awwww tq keluarkan link blog saya.
    ..nant saya post plk

    BalasPadam
  2. Wah hanis buat saya nak join contest ni..kira 1st time join hehehe

    BalasPadam
  3. wah ! thanks tag miya :)
    gud luck ! hehe

    BalasPadam
  4. hi..thanks sebab sudi join GA kak lily..
    good luck dear :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...