RESEPI

TRAVEL

TIPS

Contest candid time by Muna Rahimah

by - 4:04 PM


Assalamualaikum wbt......

lagi-lagi CONTEST kan...???hohoho di saat kebosanan melanda aktiviti blogwalking menjadi pilihan...muka buku pun aku dah tak minat sangat main sekarang nie....sebab aku rasa jadi seorang blogger lagi best...tu bagi aku la...bagi korang aku tak tahu lak....Opssss, walaupun bosabn tapi keje sekolah berlambak...haishhh bila la nak siap kan lau asyik dengan benda nie jer.....sebenarnya aku nak lepas geram !!...yelar masa kat kampung hari tu aku banyak menyepi kan...hoho raya kata kan....dan entry raya pun aku tak buat lagi...Lolzz...

nie dia contest yang aku rasa memang menarik lah!!...
siapa tak percaya sila la ke blog tuan empunya badan yang anjurkan contest nie.....seyess aku cakap hadiah dia memang berbaloi dan pemiliknya lak aummm comel gituw.....nape??tak percaya ke??


sila click banner ni untuk join sekali..lebih dari seklai pun tak per.....xkisah pun...:P


1-2-3!!...nie dia picha yang aku pertaruhkan......
lagi-lagi gambar pakai baju nie kan??lolzzz ada aku kesah???hihi yang sebenornya aku malu gak, asyik2 picha masa kuar outing..memang xder picha lain agoknya??haisshhh idok gituw, saje nak imbas kembali kenangan outing bersama sahabat aku nie....hohohoho


yeahh...aku pilih picha nie sebagai candid disebabkan KAMI semua tak pandang kamera nie pun...nak tahu sebab apa????kehkeh masa nie ada 3 photographer yang duk snap kami...tak tahu yang mana satu dah yang patut kami pose dan senyum..lolzzz...

lagipun nie kali pertama aku kuar outing dengan ain, ct ada dan rossi okkad...ehem cuti semester yang lama memang macam nie...so ambil peluang la kan kuar outing.....first time kuar outing memang best!!..semua sporting...hehehe terima kasih juga kepada photog yang ajak kami outing....dan bila la plop 'sep kito leh jupo'.....T_____T

Dahh...tutup cite nie....tak mau sedih-sedih kan....Jom senyum ramai-ramai...=_________=





Nak promote pemilik blog sekali!!...comel kan...yang paling aku suka lesung pipit dia yang dalam itu..auchhhh seyes nk jugak macam tu...=)


oleh itu aku tag::

yang lain pun aku tag jugak...untuk ---SEMUA---...=)


TARIKH TUTUP=13.12.2011

papai......=____=*



You May Also Like

8 kata-kata indah...

  1. hahhhah /..... mato tgok manow pon xtaw la :)

    ReplyDelete
  2. xpo daa...janji candid....huhu...^^

    tgk ko photog hok smart2 la kot.....muehehehe

    ReplyDelete
  3. waaaa,ade cntest!,.jom g blog CN plak,.ade cntest gak,.sesaje je buat,.hehe,

    gdluck eh dear!,.

    nak jerit kt shout tp xbleh nk taip,.nape eh,.huhu

    ReplyDelete
  4. zoey.....sama2..jom sama2 join...^^

    ReplyDelete
  5. **::CIKNUURUL::**..

    erk??yeke??..humm line kot.....owww nanti kita join eh...lgpun lambat lagi kan tarikh last dia...=)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥