Hari bahagia 11.11.11..^^




Assalamualaikum semua…^^

11.11.11 dah lepas ….bila tengok tarikh tu memang cantik kan….so sesuai la untuk buat majlis apa-apa kan…..

Ini satu kisah dimana kawan aku sendiri yang melangsungkan majlis perkahwinan pada tarikh tersebut…hoho aku mendapat jemputan melalui FB jer….kebetulan pada tarikh tu aku ada kat kampong sempena cuti AIDILADHA…so memang aku tak nak lepaskan peluang untuk ke majlis tu…hehehe tengok orang kawin memang suka…tetiba aku pun menjadi gataiii untuk kawin jugak…Lolzzz..belajar pun belum habis lagi…hati hati konon….kena marah kat mak abah la lau cakap nak kawin..hehehe masak pun belum pandai lagi…haissshhh belum bersedia lah bila fikirkan semua tu..banyak tanggungjawab….

Ohhh..membebel sudah!!....jom kita layan picha masa majlis perkahwinan kawan aku nie….ore klate kato ‘bekwoh’….nasib korang la ada yang tak faham….so, siapa yang asal Kelantan dan kenal kampong padang rokma, wakaf bharu mesti kenal dengan kawan aku ASLINA nie…sebab dia CANTIK dan kiranya famesss dekat kampong Nya..hehehe


See….cantik kan???.....semoga berbahagia kawanku..bila dah dapat baby bagitahu eh…nanti nak kasi hadiah untuk baby tu..:P


Korang berdua memang secocok……bagai pinang dibelah dua…^^


Ohhh terasa diriku ini rendah bila berada disisi ASLINA nie….fuhhh memang aku RENDAH pun…lolzzzz  yang kat tepi aku tu faham-faham la eh…peneman aku ke majlis nie…tak kan nak pi sorang-sorang kan..terima kasih awak….=)


Seyeessss aku cakap…fuhhhh pelamin dia memang cantik……mesti mahal kan…..hohoho 


Sebenornya, aku nak join outing yang dianjurkan oleh geng photographer iaitu IQRA AINA, FAROUQ HADI DAN MAT JU SAN….tapi bila tiba dekat tempat tu aku jadi segan la plop nak masuk…hohoho so tengok dari luar jer diorang shoot model..nasib baik diorang tak perasan aku ada di tempat tu…hihihi 

So, aku dengan gedikss nye ajak ehem-ehem lepak dekat dengan tesco..ala dulu ada dataran JPS kat situ…sekarang dah tutup sebab ada projek la…hihi tip tup amek gambor sendiri jeler….hahaha


Ehem aku rasa picha nie lawa…..tengok langit tu….aumm cantikkan..haksss indahnya ciptaan ALLAH….credit to me pandai amek gambor…lolzzz


Ohhh hari dah nak gelap..tak baek kan lepak masa nie….so cepat-cepat ehem2 hantar pulang…tapi sebelum tu snap dulu sepukul!!..haksss 

Habiss suda…ceritera 11.11.11……..hohoho memang penat sebab pagi aku ke MUNDUK..lepas solat jumaat bergegas ke majlis perkahwinan member aku tu…kata je lepas jumaat tapi tup top lepas asar gak…sebab tu jadi segan ke tempat shoot tu..malu sebab lambat…jadi lepak di tesco jap…lepas tu….sampai rumah je, krohhhhhhhhhh tidoooOOO….hehehe 


PAPAI…. 

P/S:::SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA ASLINA DAN Izzat Khuzeh






--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

15 ulasan:

  1. aah.....awk pun klate eh...^^

    BalasPadam
  2. ehem ehem tnyo bulih abang din gak..:P

    BalasPadam
  3. hehehe..orey kelatey jgk cik abe ruponyo..:p

    BalasPadam
  4. abang din::ehem xse eh cari ore jauh2....siye ko ma abah nk ngata sikit lagi...huhuhui

    BalasPadam
  5. hehe..tapo2..nk naik pelamin esop2..ata tu kad nikoh..:p

    BalasPadam
  6. abang din::InsyaALLAH...doakan lah supaya hubungan kami kekal..lau panje umur sapa la tu kad madoh..=)

    BalasPadam
  7. bekwohh

    lame tk dengo

    kelate gok ni pun

    BalasPadam
  8. Iffah Afeefah:::la ore klate ko??hoho bekwoh...napok meriah sikit...^^

    BalasPadam
  9. wah wah. look nice in blue ^^,

    BalasPadam
  10. but i'm looking chubby in blue...sob sob...T___T

    BalasPadam
  11. la, semek kelate la ni ye?

    patut lah comel lote ;)

    BalasPadam
  12. Nurul Iman Rosman::hoho semek ni ore klate la..hihi iman klate gak ke??^^

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...