11 soalan tag..saya baru jawab...T____T



Assalamualaikum...


haishhh...entry ni menunjukkan aku berhutang lagi okeh!!...dengan si minah zoeyzauyah yang comel gituw....awww!!..jangan marah.....hihi.....tolong jangan lempang saya okeyh...T_____T


yang saya nak jawab ni ditag oleh Si comel 
zoeyzauyah yang gojesss gituww...teringin nak jumpa dia...Ohhh sudikah dia untuk berjumpa dengan saya...T____T
hanya jadikan ia angan-angan boleh la kan....sob sob....


PERATURAN:
> tak boleh tag orang yang sama.
>letak semua peraturan ini dalam entry.
>tag 11 orang dan linkkan di entry.
>pastikan mereka tahu mereka ditag.
>ceritakan 11 perkara diri didalam entry.
>jawab semua soalan yang diberi oleh orang yang tag anda dan buat 11 soalan
khas untuk mereka yang kena tag pula.


tujuan tag ini untuk mengenali sesama blogger.


11 PERKARA MENGENAI SAYA:

Awwww...nak jadi secOmel ni boleyyh???hoho tolong jangan lempang saya...:(

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


tiada yang menarik untuk saya ceritakan mengenai diri ku ini...hoho skip ajor lah...:P


Jommm sesi menjawab soalan telah tiba......Opsssss!!


1) saiz kasut?
3,4 macam tu lah...sebab kita tecikk ajow......sob sob..T____T


2) perfume kegemaran?
tak der nya yang menjadi kegemaran....aku rembat jer apo yang ado.....murah ke mahal belasah jer......kikiki


3) produk muka yang anda gunakan?
opssss, nie betul-betul soalan yang susah aku nak jawab...hoho pencuci muka guna sabun susu beras jer....krim malam lebih kurang sama jer...kadang-kadang pakai dan kadang-kadang aku xpakai...malaasss oh.....


4) produk rambut yang anda gunakan?
emm sunsilk, rejoice aku belasah jer...hoho


5) produk badan yang anda gunakan?
losyen yang aku biasa gunakan biasanya berasaskan susu kambing dan aku nie jenis pemalas untuk mengamalkan pemakaian losyen...mandian pun aku suka yang berasaskan susu beras ataupun susu kambing....=_____=


6) produk mekap yang anda gunakan?
mekap???tak guna yang mahal pun....dan aku pun tak tahu guna produk apa....biasanya maybelline, bedak miami, avon dan bla bla bla...:)


7) cara anda merehatkan diri?
pegi tidooooow....huhu


8) senaman yang sering dilakukan?
melompat-lompat dalam bilik air...hahahaha kantoiii suda.....


9) bakat anda?
aku sendiri pun tak tahu bakat aku nie apa benda....hoho hanya orang lain je boleh menilai diri aku nie....


10) warna kegemaran?
si hitam manis.....opssss hitam laaaaa....


11) makanan kegemaran?
aku belasah je apo yang ado....ada orang belanjo lagi sodappp.....hihi janji boleh makan...




dah.......habissssss....yeahhhh...akhirnya terlangsai gak hutang aku dengan korang semua..opssss dengan zoey laaaa.....

(aku tak mau tag siapa-siapa pun.....hehehe boleh kan????)


p/s::::selamat malam....tidor lah sayang ku..lupakan kisah semalam...yang indah itu ada padaMu....peeewitttt...:)





--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

6 ulasan:

  1. lompat2..terpeleot nnti..bru tau..hehehe ;p

    BalasPadam
  2. hehehe gurau je la awak.....:P

    BalasPadam
  3. ok,saiz kaki kamu memang kecik. :)

    BalasPadam
  4. aleeen....lupa nk cakap yg saiz 3 tu untuk kasut maen bowling...hehe

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...