RESEPI

TRAVEL

TIPS

Kami berdating dengan Eg yang masih single….

by - 1:31 AM



Assalamualaikum semua….^^ 

Haishhh…pertama sekali aku nak mintak maaf dengan korang semua sebab lama menyepi…..opssss menyepi sebab berada di kampong tercinta….so, mOod untuk aku update blog memang xder la kan…… 

Sekarang aku banyak berhutang dengan korang semua….ada kunjungan yang aku tak balas..komen pun xsempat nak balas….dan game yang aku kena tag pun belum buat lagi….haishhhh sorry semua….itu semua mengambil masa untuk aku selesai kan…ehem3, perlahan-lahan xper kan….janji aku memang sayang korang semua…..aku pun nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi follow blog aku..maaf yer kunjungan yang aku belum balas lagi tu….so, jom cepat2 tutup cerita nie….jom kita sambung cerita yang sudah lama basi…opssss, basi pun masih manis lagi tau….:) 

Hari tu, aku dan rossi okkad telah berjanji dengan sahabat baik kami masa diploma dulu untuk jalan-jalan sama-sama…oHhh, tetiba terasa pening ayat aku nie….abaikan jer ..lolzzz 

Jeng-jeng-jeng!! 

Nie la sahabat kami…..


Kami bertiga jer…sob sob…T___T 


Muehehehe EG terhangat di pasaran…cepat-cepat isi boring lau nak berkenalan…

Macam biasa lah lau berjimba di KL…..Lot10, time square, sg wang,Low Yat lah yang menjadi pilihan………Monorail peneman kami…haksss 

moH ler kita layan picha masa kami berdating……nanti cite panjang2 korang semua rasa bosan lak…:P 


Lagak dah memang tak der keje kan….hehehe aku sebagai photographer beresss jah…..123 snap!!...:P 


Bagi aku Lot10 memboringkan…tak tahu lak bg korang semua….^^


Xdop kijooan…..ngeee…opsss siapa nak offer si eg ni jadi model boleh la….muehehehe ada bakat terpendam…


brOooom!!


Toingx3!! 


Bagi aku, background kat belakang tu cantik kot…teheee…=____=v


Ehem…untuk yang terakhir……wessss gambar nie menunjukkan kamoo secocOk lah..hahaha mana tahu suatu hari nanti korang menjadi pasangan couple yang aum3….hakssss So sweet...

p/s::gurau ajer..jangan marah Ohhh….cowie, update laju3 sebab nak tidO…hehehe bye bye…



You May Also Like

9 kata-kata indah...

  1. mek guano nop isi borey ni?nok try sekali duo,muahahahaha

    ReplyDelete
  2. picha yg last skali tu mmg btol2 serasi lorh!

    ReplyDelete
  3. onie::g fb dio pah melamar laluh...hihi...:P

    farihan:::hahaha kn3.....saya tgk pun mcm tu jugak...:)

    ReplyDelete
  4. Gambar kedua itu nampak menarik latar belakangnya. :D

    ReplyDelete
  5. waaaaa T___T


    tertiba, terbuka blog nie. terdengar lagu sedih.. huwaaaaa huwaaaa...


    T_T

    ReplyDelete
  6. thaqibzaki::hehehe yeahhh...sependapat dengan saya....:)

    ♥ p a a n i ♥ ::isshhh biasa2 ajer...

    shazwanazizan / wanblur::kita pun sedih dgr lagu nie....humm tapi suka lagu nie...byk maksud yg tersirat..:)

    onie:::aduiii..,alu apo plop..nak suh ore tlg ejah ko??:P

    ReplyDelete
  7. ok kem slm kt dia hahaha...

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥