RESEPI

TRAVEL

TIPS

.::Outing Taman Tasik Shah Alam::.

by - 1:42 PM



Hye….

Assalamualaikum semua…

Yer anak-anak…hari ni mak nak bercerita sikit..haksss wajib di dengar tau..lolzzzZ…tak mau dengar mak rotan tau..oOh kejam nyer ada mak macam nie….Olololo…mak bergurau jer anak-anakku…..mak yang ni baik tau…tak suka main rotan-rotan nih…

Hahaha…eh ape la aku merapu merabai nih!!....tak der motif langsung…tapi, walau macam mana pun mak kita, suka membebel, dan blab la bla….dia tetap mak kita yang mengandungkn, melahirkan dan membesarkan kita…sepatutnya kita beryukur tau….dapat melihat dunia yang indah ini…okey dah, Nampak sangat aku rindu kan mak aku….sob sob…T_____T


Kita lupakan pasal ni k…..untuk menghilangkan rasa sedih dan ingatan kat mak ,aku tetiba rasa nak  kuar outing tau di Taman Tasik Shah Alam…outing untuk suka-suka..hakssss kelasss kau jah…miahahhaa…..

Photographer lak si budak skema nie Mohd Farihan…ehem nak tengok dan kenal dia boleh la add di facebook tau…hahaha boleh la tmbahkan kenalan korang..dan lagi satu siapa yang berminat untuk jadi talent dia boleh la…dia lagi suka..sebab dia masih baru dalam bidang nie….hOiii farhan, bila dah famous jangan lupo ambo deh…haksss


Dah jom kita layan gmbar yang dia snap…..tapi sikit jer tau…walaupun masa outing hari tu hamper 200 keping tau gambar kitorang….eh kitorang??siapa lagi yang join..ehem Ct Ada dan Wien Lala la….sahabat baik aku…..nasib baik kitorang sporting!!..




Picha nie yang paling aku suka.....thanks Farhan...^^


kami berdua nampak tinggi...hihi jangan tertipu tau..:)


yeah!!!..ouhh wien lala & ct ada!!




tembam bebenor dah pipi aku sekarang...glrrrrrrr!!


auchh!!

Yang picha selebihnya nanti aku upload lain kali eh..bila aku ambil sendiri gambar dengan si farhan tu….^^
Tapi korang jangan fikir lain lak eh…kami just kawan…aku dah berpunya dan dia pun dah berpunya..titik!!.....huhu


Okey bye!!..setakat nie jelar eh..nak pi kelas lak…huhu bila la nak jadi blogger yang aktif nie..update blog pun seminggu sekali..Ohhh, tak der idea betuii…


p/s :: tetiba rindu kekasih hati aku nie…hum sorry tau kita tak bagitahu awak yang kita kuar outing hari tu..humm kita tahu awak terasa hati dengan kita..TT__TT




You May Also Like

11 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥