" Contest Best Photo of Me by Mayalisa "



Assalamualaikum semua...^^




hOhohoho.....disebabkan terlalu bosan berada dalam bilik 2D09 Kolej Jasmine...maka tangan aku menjadi gatal untuk join contest nie..yelarkan, mana tak bosan nyer.....sepatutnya time cuti la kan aku sebagai student kuar jalan-jalan...ececece ayat poyo...nampak sangat suka sangat ber'derak'......teheee..=___=V

yang sebenarnye dah lama aku tak join contest..nak tahu sebabnya??hahaha aku join pun tak pernah menang...dan kemenagan pun aku tak harap sangat pun..tapi lau menang kira rezeki la tu kan.....cuba dulu baru tahu kan...:)

Picha yang aku pertaruhkan ialah...jeng...jeng....jeng!!


untuk memenuhi syarat contest ni aku kena tag 2 orang blogger...so, blogger yang bertuah ialah::




so, yang aku tak tag tu jangan la marah...jom ramai-ramai join contest nie...InsyaALLAH kemenangan menjadi milik korang...AMIN...:)

Papai.....

p/s :: orang yang mengAnjurkan contest nie memang cantik Oh....CUN!!





--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

11 ulasan:

  1. measeh tag onieeeeeeeeeeeeeeeeee,hehe...mesti dio meney...comei gambaq dia :)

    BalasPadam
  2. sama2....emm addussss la....comey mano nyo..ore lain lagi comey..sajo suka2 join nie..puah etep...jom la join...:)

    BalasPadam
  3. perhhhh! memang konfem2 boleh menang.
    cantik giler akak nih! gambar tu pun smart! memang boleh menang!

    goodluck kakak comel :)

    BalasPadam
  4. Thnx ezzattie....

    akak xharap pun menang..saje2 suka suki join nie..lagipun picha ni apa la sgt..mesti picha orang lain lg gempak....eh jom la join...:)

    BalasPadam
  5. takpe..akak boleh menang punya. nanti ezzat rasuah penganjur contest ni. hahaha takde lah.

    ezzat taknak joinlah.sebab ezzat bukan ada pic yg gempak pun.. cool ade lah.ahahaha perasan >.<

    BalasPadam
  6. alamak...cOol la lagi gempak..hehehe..:P

    BalasPadam
  7. Tersangat canteklah gamba awk..tmbh2 orgnyew trsngat2 comel!!!!!!! tengs yew sbb tag sy..hahahaha..*malu malu*

    BalasPadam
  8. aina:::awak lagi comel la dear...nanti dah join jgn lupa bgthu kita eh...^^

    BalasPadam
  9. adoi. surrender lah macam ni. -.-

    hehe. btw kamu cantik :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...