RESEPI

TRAVEL

TIPS

Berdating dengan sahabat baik KingAcrisius Berry Msi & Rossi Okkad

by - 9:00 PM




Hye assalamualaikum…. 

Yeah!! mood untuk update blog telah kembali…hohoho 2, 3 hari ni aku busy ok…..kelas full…sob sob…T____T 

Banyak benda aku nak kongsi dengan korang..tapi setakat aku termampu terpaksa la update blog secara laju-laju..hoho korang tak kisah pun kan???sebab……..bukanbaca sangat pun blog aku…hihihi….tak pe, aku tak marah pun…yang penting korang sudi jadi follower aku…emm tanpa korang siapa la aku….thanks sahabat sekalian..tetttt mOod sedih ke???hehehe idok lah…saje nak menyakat korang… 

Opssssssss….entry kali ni berkisarkan tentang kaki aku nie yang kuat sangat berjalan…hoho 2 minggu lepas 2 hari berturut-turut berjoli di Time Square, Sungai Wang…..hummm memang bab makan, berjalan memang aku suka….aku tak kisah pun terpaksa naik bas dan LRT tu..janji aku boleh jalan-jalan…. 

Tapi…kali nie aku kuar bersama dengan KingAcrisius Berry Msi …kawan aku dari sekolah tadika lagi..hakssss……nasib baik persahabatan kami masih berpanjangan…..dah la satu kampong..hoho bila dia datang KL pasti dia bagitahu aku…..nie yang best nie..lau inform kat aku tentu la dia nak ajak aku jalan-jalan…hihi senyum sampai ketelinga…..hihihi yelar, tak kan aku nak melepak kat bilik je masa hari minggu…boring Ohhhh…..lagipun dia maik aku kat hostel…apa susah kan…Rossi Okkad pun join sekali, sebab si rossi pun kenal si berry tu….so dikesempatan tu kitorang kuar TS,SG wang…hihi hajat di hati nak jalan-jalan jer, tup top habis gak duit aku beli tu dan beli nie…….humm janji tak nak kuar dah….tapi tu janji untuk sementara jer… tengok-tengok buat balik….hihihi 



Ni la sahabat aku…hoho elehhh si berry berlagak hencem dan si rossi memang mengancam….muehehhe




Korang Nampak tak bangunan Time Square kat belakang tu???hoho Nampak sangat kuat berjalan kan…..ni si berry punya pasal la…..ade ke patut suruh posing depan bangunan nie…hoho kitorang ikut jelar….lawan kammmm kena marah kam…muehehehe…gurau jer…berry kan baik….tak mungkin dia buat macam tu kat kitorang…J




Ni kawasan dekat dengan Sg Wang dan Time Square..jalan punya jalan jumpa la satu kawasan yang unik untuk kitorang posing…muehehehe ni kawan si berry dan GF dia la nie..hoho kitorang jelessss, so kitorang pun balas dendam ar…..ting tong!!!....posing sekali..hahaha jangan jelessss!!...



Lepak sambil tengok orang…lepas tu mengumpat..ini la kerjanya…hoho gurau jer..kitorang baik….tak mengumpat kat siapa-siapa pun….hihi



Ni la kawan si berry dan GF dia tu…emm bagi aku pasangan yang secocok…hahaha..nie kitorang lepak dekat dengan sg wang…hoho nie first time aku datang sini…emm suka + puas hati..yelar harga barangan yang dijual berpatutan…murah, serasi dengan jiwa aku….:)


Gambar blurrrrr..jom kita marahkan si berry!!!..hoho gambar tak jadi….hampir 50% picha yang dia amik tak jadi…hoho redha jelar…dah tak der photog lain ..kitorang terpaksa…wink wink….:P 



Nah!!nie picha masa nak balik…hum sempat lagi….ni pun disebabkan pengaruh pasangan bahagia…snap gambar depan orang ramai….segan oh..tapi lantak la…..malu tetap malu…..pewwiiit!!...

Habisss sudah..ni la cerita 2 minggu lepas…hoho lama dah kan…memang ketinggalan aku nie….jangan benci aku sudah….:)

Papai……



p/s ::: sila abaikan style editing aku yang teruk tu....edit laju-laju..nak sambung tengok cite...hihi...Oh nak kuar lagi..tapi tak tahu nak  pergi mana dah ….kat KL tu tempat apa lagi yang menarik erk?? Jom bawa aku!!....teheheee..=____=v






You May Also Like

4 kata-kata indah...

  1. study laaaaa....tengok cite apa haaaaa?hehe :D

    ReplyDelete
  2. onie:::esok kan cuti..hehehe depavali kan...so layan hindustan malam nie...hikssss:P

    ReplyDelete
  3. wahhh, bestnyew hangout dgn kwn2 sejak kecil ag..*jeles2* hehehehe..nic shoot..love it so much... Aishh, rndunyew kt TS...even bljar kt KL, tp agk pyh nk g kt TS...

    ReplyDelete
  4. aina::biasa la....sibuk dengan study..mana der masa jalan2 kan..bagus la....hehehe..:P

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥