RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review Jamu Nenek D'Azaa - Pilihan Jamu Terbaik Untuk Kesihatan Wanita

by - 5:19 PM

Assalamualaikum Cinta.

Dah lama menyepi akhirnya kembali dengan semangat baru untuk update blog lebih-lebih lagi semangat untuk berkongsi tentang produk laku keras sekarang iaitu Jamu Nenek D'Azaa. Mungkin masih ramai lagi yang masih belum mengenali jamu nenek yang terbaik bagi Mek Cah buat masa ini yang berfungsi mencantikkan dalaman wanita serta luaran. Kalau nak tahu masa berpantang hari tu Mek Cah guna Set Puteri Balqis tau hanya RM75 tahan sebulan. Alhamdulillah , Set Puteri Balqis Jamu Nenek D'Azaa sangat serasi dengan Mek Cah. Berat badan pun turun dengan cepat ketika berpantang hari tu. Hemooo hemooo
JAMU NENEK(Dara & Awet muda)
RAMUAN ISTIMEWA DARI 200 LEBIH HERBA TERPILIH..BUNGA-BUNGAAN SEPERTI ROS ,ULAMAN SPT PEGAGA DAN TERAPI ZIKIR SERTA DOA...KAMI MEMILIKI KEPAKARAN MEMBUAT SENDIRI JAMU NENEK BERZAMAN DAN TURUN TEMURUN..KAMI MENGHASILKAN SENDIRI DENGAN RAMUAN RAHSIA YANG BEBAS BAHAN KIMIA...SEMUA BAHAN SEMULAJADI..SERTA KAPSUL YANG KAMI GUNAKAN 100% GELATIN TUMBUHAN DAN HALAL..AMALKAN JAMU NENEK KAMI BERKONGSI RAHSIA BANGSAWAN DI ZAMAN NENEK MOYANG KITA KEKAL AWET MUDA..KEKAL SIHAT..SEMUA DARI DALAM..DALAMAN YANG SIHAT IN SYA ALLAH LUARAN AKAN TERSERLAH KEREMAJAAN ANDA...KHASIATNYA JUGA SANGAT BANYAK.DALAM SATU BOTOL MEMILIKI PELBAGAI KHASIAT UNTUK ANDA RASAI SENDIRI
 Review Jamu Nenek

Wanita seharusnya mempunya keyakinan diri yang tinggi untuk tampil menarik dihadapan orang ramai. Setiap wanita perlu menyayangi diri mereka tanpa mengenal paras rupa kerana kecantikan sememangnya bermula/datang dari dalam. Untuk tips kecantikan, pastikan kecantikan 'dalaman' anda dijaga sempurna dan sudah pasti keserian akan terpancar diwajah anda. Lagi satu kita akan lebih yakin apabila berhadapan dengan orang ramai sekiranya mempunyai berat badan ideal dan kulit yang cantik. Untuk kecantikan luaran Mek Cah cadangkan korang guna 'Review Suspa Beauty Berkesan Untuk Kulit Berjerawat Dan Jeragat', Insyaallah pasti serasi dengan kulit korang. Untuk suppliment tambahan jangan lupa amalkan vitamin C dalam badan setiap hari 'Review : Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy'.

Review Jamu Nenek murah

Jamu nenek ni di datangkan 3 jenis, JAMU HERBS, JAMU DETOX dan JAMU DARA & AWEK MUDA bila digabungkan ianya telah diberi nama SET PUTERI BALQIS. (Inilah set yang Mek Cah gunakan masa berpantang hari tu. 

Review Jamu Nenek

 1. Jamu Nenek Dara & Awet Muda (50bj/RM25)
- Menaikkan seri muka dan awet muda
- Menurunkan berat bdan, solidkan badan, memenjalkan badan, b**h d**a dan punggung
- Badan akan terbentuk dan menawan, bebas kecut, kendur dan kedut
- Mengetatkan oto f***j
- Mengembalikan keinginan bersama suami
- Membekalkan tenaga tambahan
- Menegang dan menganjalkan pay*****
- Mengurangkan risiko penyakit kanser serviks dan pay*****
- Menghangatkan hubungan i***m
- Membantu mendapatkan zuriat
- Membantu memperbanyakkan kandungan susu ibu
- Merawat masalah keputihan **

- Mencantikan dan menganjalkan struktur kulit
- Membantu mencerahkan kulit
- Melancarkan peredaran darah
- Menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid
- Tubuh akan lebih ringan
- Baik untuk pesakit kencing manis atau darah tinggi (membantu menghilankan kesan kehitaman pada kulit akibat penyakit ini)
- Membantu mengatasi masalah rekahan pada tumit kaki
jamu nenek resdung

 
2. Herb Skin (40bj/ RM25)
-merawat masalah resdung
-jerawat/kulit yang bemasalah
-kesan resdung
-bengkak gatal mata
-kerap demam/selsema./batuk/lelah/asma
-keguguran rambut yang membotakkan kepala kesan hama resdung dll.

JAMU DETOK DIET

3. Detok Herb (50bj/ RM25)
-Diformulasi dari ekstrak sena, halia, kunyit, serai, jintan inai mekah dan pelbagai herba yang bertindak untuk mececil dan menguruskan badan.
-bagus untuk menurunkan kolesterol dalam badan/lemak/racun/toksik/air/angin/lendir dalam badan.
-Mengumpal lemak yang tidak diingini di dalam badan dengan cara selamat.
-Badan rasa lebih cergas, ringan. kulit makin berseri dan kurus dengan sekata.

Antara testimoni dari pengguna jamu nenek:
Testimoni Jamu Nenek
Testimoni Jamu Nenek
Testimoni Jamu Nenek
Testimoni Jamu Nenek
Testimoni Jamu Nenek

Semoga perkongsian Mek Cah ini sangat berguna buat wanita dan lelaki diluar sana yang tengah survey jamu yang terbaik buat masa ini. Insyaallah sudah pastinya jamu ini mampu menyelesaikan masalah kulit dan kegemukan serta yang berkaitan. Jangan fikir cuba sekali terus berkesan tapi pastikan konsisten penggunaan tau.
 

Berminat? Whatsap HAMIZAH - +60199980213

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥