Review Gel Mandian Aura Pengasih Penyeri Wajah Dan Pengikat Kasih

Assalamualaikum Cinta.

Akhirnya Mek Cah kembali untuk review Gel Mandian Aura Pengasih yang semakin dikenali dan sangat bermanfaat untuk kita semua. Punca utama produk utama ini semakin dikenali tentulah kerana keberkesanannya. Nanti Mek Cah akan kongsikan testimoni Gel Mandian Aura Pengasih ini dan Mek Cah sendiri dah cuba tau, alhamdulillah rasa semakin awet muda dan wajah semakin berseri-seri walaupun dah ada anak sorang. Lolzz kenyataan berani mati ni. Mihmih Mek Cah memang suka mencuba perkara baru, selalu kalau beli mandian pun mesti pastikan mandian tersebut ada bahan whitening dan collagen. Pergh, memang cerewet gila sampai suami pun tegur tak habis-habis dengan collagen dia tu. Hummmmm okay berbalik kepada Gel Mandian Aura Pengasih kalau tak berkesan Mek cah tak akan kongsi dengan korang, tapi dah memang sah produk ini sangat berkesan tentulah harus dikongsi bersama. Bukan hanya sebagai penyeri wajah tau tapi Gel Mandian Aura Pengasih ini mempunyai pelbagai berfungsi untuk meyelesaikan masalah harian kita semua. 

Review Gel Mandian Aura Pengasih

Antara kebaikan utama Aura pengasih  (mandi bunga) dengan 7 gabungan bunga ialah :-
hindar ganguan sihir
lambat jodoh
  tidak disenangi org sekeliling
mahu dikasihi org sekeliling
melembutkan hati seseorang
penyeri wajah
pengikat kasih sayang
pemanis kata
Mandian anak degil (mandikan kat anak)
Bila Mak ayah mandi..anak lembut hati..kasih sayang pada mak ayah. (Dengan bacaan ayat pengasih dan syifaa)

aura pengasih

Untuk makluman korang Aura Pengasih ini mempunyai kandungan semula jadi yang selalu digunakan oleh nenek moyang ketika dahulu kala. Jadi, tak salah kita memodenkan cara ini supaya lebih senang dan mudah. Maklumlah sekarang memang sukar mencari bahan semulajadi untuk kita buat secara tradisional. Sekarang dalam bentuk botol comel titiskan sahaja di badan ataupun guna ketika mandi memang cepat dan mudah. Semudah ABC, tapi jangan lupa tau selawat ketika menggunakan Aura Pengasih supaya produk ini lebih berkesan. Ini antara kandungan yang terdapat didalam Aura pengasih yang menggunakan 7 kandungan bunga asas:-
1.senduduk putih
2.kenanga
3.harum sundal malam
4.melor
5.tanjung
6.melati
7.kemboja

Gel Mandian Aura Pengasih

Setiap jenis bunga mempunyai khasiat tersendiri , Gel Mandian Aura Pengasih juga mengandungi kandungan berlainan seperti  Limau Purut, Bidara dan Akar-akar cenuai seperti akar senduduk Putih. Oh ya! Cenuai bermaksud pengasih tau, jadi memang sesuai la kandungan cenuai untuk mengasihkan produk Aura Pengasih ini. Ekekeke

Seyessss, bau aura pengasih ni memang sangat wangi tau, bila digunakan ketika mandi memang rasa segar sangat. Harap-harap suami sentiasa kasih la dengan Mek Cah. Opssss, paling penting nak wajah ni selalu berseri-seri walaupun dah ada anak sorang. Semoga kekal awet muda walaupun anak dah 4,5, 6 orang. Amin

Untuk makluman korang, Aura pengasih dibacakan oleh 2 orang berbeza, jadi korang tidak perlu lagi ragu-ragu untuk mengunakan Aura Pengasih ini dari facebook Gel Mandian Aura Pengasih:-

1.Rawatan Islam (jin & sihir)
2.Ilmu pengasihan (Rawatan untuk masalah berkaitan kasih sayang,, Ilmu yg dirahsiakan supaya tidak disalah guna, tetapi harus untuk menyelamatkan hubungan sesama manusia dan rumahtangga kerana dengki manusia lain)

CARA GUNA
Cara 1 penggunaan Gel Mandian Aura Pengasih:-
- titiskan 3 atau 5 atau 7 titis mandian aura cenuai ke dalam baldi (bilangan titisan mengikut keperluan)
-Mandi seperti biasa dahulu, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilasan terakhir, diikuti niat yang positif. Dan jangan dibilas sesudah itu.

Cara 2 penggunaan Gel Mandian Aura Pengasih:-
- titiskan 3 atau 5 atau 7 titis mandian aura cenuai ke dalam baldi (bilangan titisan mengikut keperluan)
-Mandi seperti biasa dahulu, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilasan terakhir, selawat (3x) atau (11x) diikuti niat yang positif. Dan jangan dibilas sesudah itu.

Doa pilihan
“Ya Allah jadikanlah ikhtiarku ini asbab kecantikan aura diriku, penyembuhan rohani dan jasmaniku, kembali pulih sepertimana keluar aku dari perut ibuku dulu.Amin”

- Doa ini boleh di amalkan atau tidak, terpulang kepada anda, Lebih cepat kesan jika diamalkan semasa mandi

CARA GUNA AURA PENGASIH

Untuk lebih berkesan ada waktu mandi sesuai untuk menggunakan Gel Mandian Aura Pengasih tau, supaya cepat berkesan kepada kita semua jadi waktu yang paling Afdhal mandian adalah ketika subuh, dan sebelum tidur dan kadar mandian terpulang mengikut keperluan individu. Apa yang paling menarik berkenaan Gel Mandian Aura Pengasih  ialah tiada sebarang syarat dan pantang larang. Sebab apa kita buat semua ni? Tentulah bagi membantu kita semua menyelesaikan masalah dalam kehidupan seharian kita, contohnya bagi yang belum berkahwin dapat mempercepatkan jodoh, dan supaya sentiasa disenangi orang sekeliling. Yelar, tak semua orang suka dengan kita tau jadi kita perlu berikhtiar supaya tiada yang bermusuhan dan membenci kita. Kalau ada musuh memang susah nak jalani kehidupan seharian sebab tak tenang. Yer dok? Jadi penyelesaiannya ialah berikhtiar.  Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita semua dipermudahkan.amin.

PENERANGAN :
  • Mandian Aura Seperti Ubatnya tentang penyakit iri hati manusia, atau Iktiar anda.
  • Seperti : Bekerja dan berdoa untuk mencari dan mendapat rezeki.
  • Sakit demam perlu jumpa doktor.
  • Sakit mata perlu jumpa doktor mata.
  • Sakit Gigi jumpa doktor gigi.
  • Itulah yang dikatakan Ikhtiar.
Ramai yang salah anggap dengan Ilmu pengasihan walhal sangat bermanfaat.

TESTIMONI GEL MANDIAN AURA PENGASIH

Testimoni Gel Mandian Aura Pengasih

HUSBAND DAH MULA PUJI....


CUSTOMER PUN ADA SENYUM-SENYUM.. TAK MARAH-MARAH

Testimoni Gel Mandian Aura Pengasih 2

Kepada yang berminat untuk dapatkan Gel Mandian Aura Pengasih ini bolehlah hubungi 0136608990 atau layari facebook mandianaurapengasih.

NO TELEFON : +60136608990

Harga SM : RM60
Harga SS : RM70

-Hashtag : #aurapengasih #aurapengasihmalaysia #aurapengasihmurah #mandibunga #pati7bunga #gelmandian #titisancenuai #bungacenuai #harumanbunga #limitedstock #jomcantik #jomwangi #mandianspa #mandianaura #terlajaklaris #terlajakmurah #pikatsuami #anakdara #bakalpengantin #rahsiawanita  #nakcantikcarisaya  #sayagunasayajual #sayajualmurah #bazarpaknil #bazarmalaysia #igreview #igreviewmalaysia #igseller #vsco #vscom

Kalau korang rasa nak COD boleh je korang deal dengan pihak Gel Mandian Aura Pengasih sendiri. Jimat duit postage kan. Jangan lupa cuba tau sebab memang berkesan dan sangat bermanfaat untuk menyelesaikan masalah harian kita. Harga sangat berbaloi-baloi kerana harga mampu milik dan sangat tahan lama tau. Insyaalah sekurangnnya kita dah berikhtiar. Semoga perkongsian ini sangat bermanfaat untuk kita semua. Fuh! memang macam pisang goreng panasssssssss! 

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

4 ulasan:

  1. menarik..mesti suami makin sayang..ehhhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ekeke kena tnya suami hri2 la mcm tu. :D

      Padam
  2. macam nak try jugak la ni...best pulak tengok review ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. BOleh sahaja sis. aslkn kita berikhtiar :)

      Padam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...