RESEPI

TRAVEL

TIPS

BE Nuffnang ke-23 : Inti 2014 Cycle 2 Degree

by - 9:30 AM

Assalamualaikum cinta.

Syukur masih diberi peluang untuk merasai nikmatnya mendapat BE/CPUV dari Nuffnang. perkara yang selalu dinanti-nantikan oleh blogger seperti mek cah. Yes! kumpul earning untuk beli baju raya untuk tahun ini boleh tak. mihmih 


BE/CPUV yang melekat kali ini ialah "Inti 2014 Cycle 2 Degree" untuk BE/CPUV pertama untuk bulan April. Alhamdulillah, terima kasih advertiser kerana memilih blog ini sebagai medan pengiklanan. Rezeki yang dahulu lebih BE/CPUV kali ini lebih kurang dengan "BE Nuffnang ke-19 : Inti Cycle 1 Degree Campaign" yang lalu. 


Maka, kepada mereka yang berminat untuk menyambung pengajian di sini boleh la terjah ke official website Inti International University & Colleges untuk maklumat lebih lanjut. Yang penting sekarang tak perlu risau sekiranya tidak mempunyai wang yang cukup untuk menyambung pelajaran. sekarang lebih mudah dengan adanya PTPTN loan, monthly payment scheme dan scholarship.Good luck guys!


KLIK IKLAN ini kalau ternampak tau. okay masih menunggu berita gembira dari pihak Nuffnang untuk mendapat campaign blogbuster. Masyukk tau " Pelakon tambahan dalam ambi pur home tectonic". Nak lagi!! sobbb sobb semoga blogger lain pun masih ada rezeki bersama Nuffnang. chaiyok!

Artikel menarik berkaitan Nuffnang:

Thanks for reading.


You May Also Like

3 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥