Radiusite : Pesona Syawal


Assalamualaikum L.O.V.E..=)

Alhamdulillah sekarang umat islam di seluruh dunia dah masuk 11 hari berpuasa...Rasanya kejap jer masa berlalu...Kalau dah masuk pertengahan Ramadhan lagi cepat masa berlalu..Mula lah kelam kabut nak mengemas rumah, buat biskut raya, cari baju raya dan bla bla....Tapi nasib baik mek cah dah beli baju raya..Alhamdulillah tahun ini 1 pasang je baju raya, hoho bersederhana dalam menyambut hari raya aidilfitri nanti..itu pun mek cah pecahkan tabung mek cah untuk beli baju raya..eh eh tipu je tu, yang sebenornya kakak mek cah dah sponsor baju raya tahun ini..Semoga bertambah rezeki kakak mek cah..Amin..:)


Okey, walaupun dah beli baju raya tapi mek cah tetap nak cuci mata..Opss nama dah perempuan nafsu membeli memang tak pernah hilang..Tapi kali ni mek cah berazam untuk cuci-cuci mata jer sebab mek cah tau baju raya dari Radiusite ni memang mek cah tak mampu miliki sebab ehem mahal sikit..Tapi kalau yang berduit tu memang kacang je untuk dapatkannya..:)



yang penting semua baju kat sini cantik-cantik dan shawl pun turut dijual disini..Lagipun nama Radiusite memang terkenal so bagi yang ingin membeli produk dari Radiusite tak perlu bimbang dengan kualiti dari produk itu..sememangnya terjamin..^^


kombinasi warna yang menarik..membuatkan hati ku tertawan..Lolzzz baju ni dah macam baju tunang dan kawin pun ada....Kalau nak bertunang boleh la pakai baju ni tapi kalau untuk raya ehem "jangoknyo"..:P


Untuk hari raya ini, Radiusite mengeluarkan baju kurung Lace yang sesuai digayakan di hari raya, juga untuk pertunangan/pernikahan. Baju Kurung Pearl plain pun ada..Ianya hanya boleh didapati di butik Radiusite di Shah Alam & Rawang kerana jualan online untuk baju agak sukar sebab ada saiz ni..Jahitan manik yang heavy dan menggunakan manik berkualiti, potongan baju kurung yang unik, membuatkan baju ini agak mahal. 

Tetapi ada diskaun sebanyak 15% (untuk Baju Kurung Lace dan Baju Kurung Pearl sahaja) jika membeli di butik sehingga 5 Ogos 2012! ♥ 


Produk Tudung, Hijab, Selendang, Shawl, Tudung Ekspress, Tudung Syria, Jubah, Jilbab

So pendapat korang macam mana?betui-betui cantik kan?...Apa lagi terjah la sekarang, lagipun siapa yang belum beli baju raya lagi tu boleh la ushar kat sini...tak beli pun tak pe, janji ushar dulu..hiksss baju itu cantik tapi lagi cantik model tu kan..hehe 


p/s: Cantik betul model dari RADIUSITE ni kan. Kalau jadi duta untuk jenama INI pun okay jugak. Rasanya nama beliau ialah lynda iaitu Model muslimah dan artis baru. memang sesuai sangat la kan jadi model INI. :P

Thanks for reading...


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

22 ulasan:

  1. barang2 radiusite mmg sume lawo2 . tpy ta mampu laa nak beli . hihi :p

    BalasPadam
  2. @Mimieesyeerro
    tu la..cantik mmg cantik tp mhal la pulop....hehe mmpu tgk jelar..:))

    BalasPadam
  3. suka tgk shawl dia 2...cantik kan

    BalasPadam
  4. cencomel baju dan tudungnya... mek cah sila beli.. kasi kak dni skali hehehehe

    BalasPadam
  5. @JIJI YU
    tok jangok lah mano eh jiji..baju rayo spasang jah..hukss

    BalasPadam
  6. @Al Kisah
    memang lawa tapi mahal wooo...:(

    BalasPadam
  7. @Qa Thyqa
    tu la, tergugat nafsu ni..sabor jelar..hihi

    BalasPadam
  8. @Ardini Humaira
    aiyyo, mek cah tak beli...sayang duit woo..:P

    BalasPadam
  9. nama pon pempuan,,terasa macam semua bende nak beli,,tapiiiii...tengok jugak la harga nya kan..huuu

    BalasPadam
  10. baju dia macam baju tunang je kan

    BalasPadam
  11. radiusite memang cantik2 tudung n baju..teringin nak beli..tapi harga boleh tgk jelah..duit tu banyak leh pakai lagi..hehehe

    lagipon cepat juga habis stok mereka ni..ramai tol org beli even mahal..hahaha

    BalasPadam
  12. agok2nyo raya tahun ne bape pasang baju tuh? tak sah kalo dop cukup 3 rasanye..hahah

    BalasPadam
  13. Benci la tengok baju comel2, sero kene. Pah mimpi2, pah kena beli. Serius. haha.

    BalasPadam
  14. @fifie
    fifie:beli la, mek cah nok tengok..hehe klu ado pitis beli laluh..:P

    BalasPadam
  15. saya cuma terbayangkan jika model baju2 tu adalah awak... pergh.. mesti cantik gila jadinya baju2 tu...

    BalasPadam
  16. Cantiklah baju kurung lace Radiusite :D

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...