FATIN LIYANA : NASI LEMAK KOPI O TV9


Assalamualaikum L.O.V.E..=)


Fufufufu...fafafafafa....hehehehehe...hoho....huhuhuhu 
memang tak der kerja kan...pendahuluan pun dah macam orang yang tengah dahagakan kasih sayang atau tak asing lagi tengah kebosanan...berat nanang la mek cah nie....Lolzzzz



entri mek cah hari nie adalah bertujuan untuk berkongsi video ataupun rakaman fatin liyana yang sememangnya sentiasa gojesss gituw dalam Nasi Lemak Kopi O di tv9....ini untuk mereka yang ketinggalan menyaksikan fatin yang omey, omey dalam kaca tv......Agagagaga kelas kau fatin..eh eh akak fatin la...Siapa sokong Fatin Liyana jadi model INI pulak. Tentu OHSEM kan.:P

kalau yang sebelum nie fatin keluar di tv3 iaitu malaysia hari ini.....belum tengok lagi??haiyyyoo ketinggalan la kamoO nie....dah dah klik Fatin Liyana dalam Malaysia Hari Ini (MHI) 2012 untuk tengok rakaman  fatin di dalam MHI...:P


apa yang penting blog honeykoyuki membuatkan hati mek cah terpaut untuk sentiasa mengikuti perkembangan fatin...hoho fanatik Woooooo......bukan mek cah sorang minat kat FL, tetapi ramai lagi gadis-gadis dan jejakan diluar sana yang sangat meminati si cantik Fatin Liyan....hehehehe

jom tengok video Fatin Liyana yang comel nie....O.H.S.E.M okeyh!!..^^


jangan lupa pause dulu lagu dalam blog mek cah nie...baru boleh dengar Fatin Liyana cakap apa....hehehe suara dia cute...se se se cute tuannya....:P

k.....bye..salam...^^


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

20 ulasan:

  1. yeahhh. kura pun minat FL. ouchh! hahha

    BalasPadam
  2. btol2 dia sgt cantik ! tp kadang tgk FL dgn mek cah cm adik bradik.. ^_^

    BalasPadam
  3. @kura

    DAH TAHU DAH KURA PEMINAT SETIA FL...:P

    BalasPadam
  4. @HanNis SaNia

    huhu memang ramai minat dia..tmbh2 mempunyai pakej yg cukup lengkap...:P

    BalasPadam
  5. FL gojessss....
    mek cah pun ....gojesss tau :D

    BalasPadam
  6. Kawe pum minat ugop ko FT ni ...nyo come sungguh...

    BalasPadam
  7. tgk gak ari ahad smlm, t'kejut mula2 tgk FL yg ade kat skrin tv tu....

    BalasPadam
  8. owh awek lama ku wakaka

    BalasPadam
  9. dia dan kecomelannya memang akan buat
    ramai orang tertarik, hehe..

    BalasPadam
  10. saya pulak peminat setia hazanis sbb dia cantik..hahaha..boleh kan?

    BalasPadam
  11. meq cah pun bakal jadi srupo FL jgk nanti nie...hewhew

    BalasPadam
  12. mek..pah nie mek pulok la masuk tb..hehehe

    BalasPadam
  13. ape tjuk background song blog u ni?

    BalasPadam
  14. adoi..memang peminat tegar FL nih..

    BalasPadam
  15. akak memang cantik arr cute. nk tanye arr akak skkd 2 sek ape yerp? akak asal mane? sy asal terengganu. akak kenal tak aqilah mardhiyyah bt hussein.

    BalasPadam
  16. zahra (tengku zara)14 November 2012 2:56 PTG

    Akak sy nk tanyer arr kat akak,akak ni orang mane kelantan ke trengganu? coz sy tengok dari segi penulisan akak di blog yg sy selalu visit blog fatin liyana ni akak tulis lam bahasa trengganu. Akak,akak kenal aqilah mardhiyyah x? Coz dye kate akak knl dye. Btol ker? lupe sy nk kate sy asal trengganu. umor sye 13 tahun. k kak. o^_^o.


    akak ni sweet la. tq

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...