Fatin Liyana dalam Malaysia Hari Ini (MHI) 2012....^^


Assalamualaikum L.O.V.E....=)

Mesti ramai yang ketinggalan untuk menyaksikan rancangan MHI....Hohoho tambahan lagi kemunculan Fatin Liyana sebagai tetamu jemputan hari itu...Oh comel betuiii Fatin kan...siapa yang tak kenal dengan blog honeykoyuki, blog paling femesss tu.....;)

credit picha to http://carlsamsudin.blogspot.com/2010/12/projek-blogger-episode-1-fatin-liyana.html

so, bila dah tahu FL keluar TV...Cepat-cepat aku search rancangan MHI 2012 di Youtube semata-mata untuk melihat blogger kegemaran aku nie.....hiksss alhamdulillah terjumpa...memang cute la FL nie....


siapa yang ketinggalan tengok la video nie......hoho macam aku ketinggalan untuk menyaksikan rancangan nie sebab kat kolej tak der TV...So, www.tonton.com.my dan youtube jelar menjadi mangsa...^^


dah tengok habis belum video ni, jom tengok yang INI pulak...hihi komen anda??
p/s::untuk picha pertama,jangan silap faham dengan lelaki disebelah fatin itu...gambar sekadar hiasan...Lolzz



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

15 ulasan:

  1. jela kecomelan dan kekiutan di situ :)

    BalasPadam
  2. fatin liyana cantik dan bijak.. pakej tuh

    BalasPadam
  3. salam..dear i nk taw la u pakai camera model ape ek?.. coz i nak beli kamera tp xtaw ape yang bagus. tengok cm kamera u lawa jer..hihi

    BalasPadam
  4. fl memang cantik.. heee syuka tgk dia ^_______*

    BalasPadam
  5. @Rara Nasiha

    kecomelan FL memang tidak dapat dinafikan lg...:))

    BalasPadam
  6. FL sweet lah..mmg sesuai dia jadik role model remaja skrg kan..da lemah lembut, blajor pun pandai.sopan..terserlah ciri2 gadis melayu..

    BalasPadam
  7. minat penulisan FL jugak. :')

    BalasPadam
  8. minat penulisan FL jugak. :')

    BalasPadam
  9. baru nak folow blog fatin liyana nih , tak kenal lagik ~

    BalasPadam
  10. muka awk sama comel mcm fatin liyana tau!
    cnfuse sy ! same2 comel. :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...