horrreeeeyyy....esOk balik kampOng...hohoho





Assalamualaikum w.b.t


cheeewah...hari nie aku rasa bersemangat sikit....nak tahu sebab apa???...tentu la esok aku balik kg...tapi balik dengan bas jOo....family xdapat jemput....sob sob...T_____T

cuti raya dalam 10 hari jOo...emm kira Ok la kan dari ada orang yang xdapat balik beraya langsung...ehemmmm bersyukur la kan...ALHAMDULILLAH....dengan itu, aku rindu akan kg halaman aku...yelar dah 2 bulan kot aku xbalik....humm xder cuti katakan..nak balik masa sabtu ahad mana cukup kan lau duk kat kg....sekiranya aku balik, tentu aku menjadi malas untuk balik ke Puncak Perdana nie...humm nasib badan dapat belajar di tempat orang..mau duk kelantan gak...sebab banyak kelebihan bila belajar kat sana...kos hidup rendah la kan.....:)


moto capchai je..muehehe..^^

hoho...nanti aku balik kg nak posing2 kg sampai minyak motO habisss...muahahhaha..merempit dengan adik aku best jugak..lolz....kalau nak tahu lebih lanjut pasal kg aku leh la ke entry aku yang lepas...Aku hanya gadis kampung....:)


sebenarnya aku tengah resah dan gelisah....Oopsss, yelar esok kelas aku habis pukul 6 petang...Oh yeah, naik bas ke KB lak kul 8.30....runsing Oh....Nak tunggu bas lagi..dah la 1 jam sekali bas U6O5 ada..humm harap2 sempat la.....nak ambil teksi lagi di seksyen 2 tu....Ya ALLAH, Kau permudahkan lah urusanKu....aku nak balik beraya!!...humm nanti xdapat makan daging kOrban...kan kebulur aku.....sob sob...T_____T


Wessss, aku kena tamatkan gak entry aku nie......humm sedihnya...yelar kan, aku kena sambung buat keje sekolah....esok dah kena hantar..lau xhantar nanti xdapat balik kg...



babai semua...Selamat Hari Raya Aidiladha tau...Lau ada salah silap tolong maafkan.....mOh la kita saling maaf bermaafan.....oOpsss jangan makan daging lembu banyak sangat tau..nanti ada penyakit....aku tak per....werk...:P



p/s:::Love u..muax!!




--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

1 ulasan:

  1. bestnyeee dpt balik kampung.jeles okay! +____+
    salam aidiladha dear ;)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...