.:: Kantoi Kau Jah::.


Assalamualaikum wbt ...

Dah 2, 3 hari bumi puncak perdana di basahi dengan hujan...hujan yang lebat....dan 3 hari tu jugak la setiap kali balik dari kelas terpaksa meredah hujan...tup Top balik dalam kebasahan...sob sob...T____T

Alhamdulillah setakat nie tak der lagi tanda-tanda nak demam ...hihi..lau tak habis la aku terpaksa ponteng kelas....opssss hari nie hari rabu kan??

macam biasa la kelas bahasa perancis pagi tadi..hoho tadi terpaksa jawab kuiz...humm biasa la aku nie sedikit slow..dapat markah pun cukup-cukup makan jer.....oH kita lupa kan pasal nie...


ni haaaaaa,,,

aku terkantoi tido dalam kelas weh...ehemmm malu gak la tapi biasa la tu kan tertido dalam kelas...seyessss lecture dalam 3 jam...siapa tak boring....huhuhu

nah picha aku punya terkantoi tido dalam kelas...seyesss aku cakap, aku tak perasan pun member aku snap pic aku dalam ketiduran...siap mimpi lagi..miahahaha nasib baik tak kantoi dengan lecturer...compom, kena sindir dalam kelas...ecececece nasib baik la sangat...so, jangan tiru tabiat aku eh...^^



masa modul hari tu...ceramah pasal networking apa entah...aku pun tak faham...hoho macam mana nak faham bila aku tido...perghhh daaaa....tapi ni aku terlelap jer...kejap tersedar, tertido dan tersedar balik...macam tu la nak habiskan masa 3 jam...:)

miahaha...terpaksa mengambil risiko la kan bila upload picha nie..mesti korang akan cop aku nie minah gila tido...erk???betul kan, kan , kan???...ehemm redha dan redha...^^



ni masa kelas en. wan yang hensem...boleh gak nak tertido masa ni...haisssshhhh lecturer hensem macam tu pun boleh gak aku jadi macam nie...bagi la fahrin ahmad ke, bila dah lama-lama conpom aku tertido gak..muehehehe dah memang tabiat aku agak nya kan...bila dah boring, mula la mata tu nak tertutup.....abaikan mata aku yang sedikit tuttt tu...:P biasa la pose masa aku tak perasan.....


p/s:::jangan jadi macam aku k...fokus la korang masa dalam kelas..hahaha nanti tak pasal-pasal kena sound dengan lecturer...aku tak per...:P






--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

19 ulasan:

  1. alamak.. punye la cantik muka tido hahaa..

    BalasPadam
  2. cik wan:::hahaha sindir ke apa nie..=__='

    BalasPadam
  3. hhahhahah .. tdo sokmo dale kelas (^^)

    BalasPadam
  4. adda::sbb tido lambat..ni la jdinya...huhui

    BalasPadam
  5. hebat la tedo tak sandar. hihi

    BalasPadam
  6. Adorable Ey::biasa la dah mengantuk sangat...:)

    BalasPadam
  7. comei nye..klau eika larh tertidur dlm klaz xdak nya tdur mcm hazanis, pkai pala ats meja trus..eheehee

    BalasPadam
  8. kalau boring itulah tabiat yg plg best haha..

    BalasPadam
  9. Kira ok laa 2 ngatuk lect xprasan...penah skali sy trtdo..tiba snyap dlm klas...lect siap berbisik...dh hbs lect niee..hahaa..malu besar kot

    BalasPadam
  10. eika::nak buat macam tu gak tp takut lecturer perasan..nanti malu oh....hihi

    BalasPadam
  11. zoey::haksss macam ada pengalaman kan...kantoi..:P

    BalasPadam
  12. capik::::hahaha capik pun terkantoi deh...xpo2, ngaji nak habis doh kn..:P

    BalasPadam
  13. mista::hoho menganjing ke apa nie...:(

    BalasPadam
  14. mujo tak leleh air liur :P

    BalasPadam
  15. meh buang masa buat ni:)

    http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/10/bloggers-challenge-aka-pencetus-idea.html

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...