.:Sah ALLY ISKANDAR putus tunang dengan naik juara Gadis Melayu musim pertama:.

Assalamualaikum wbt....

hohoho ayat skema sikit di pagi 16 Ramadhan...
eh korang pernah dengar tak gosip nie??
ke aku jer yang tak tahu perkembangan dunia hiburan tanah air kita nie??

fuhhh lau korang dah tahu malu ar aku...ecece dah memang aku tak minat sangat benda macam nie...lagi pun aku bukan fanatik sangat pun pasal artis nie..hohoho tau perkembangan sikit-sikit tu ada la tapi tak banyak dan perkembangan tu lambat sampai la....Lolz

tetibe je aku rajin bukak satu page nie..hahaha..page pasal gosip industry hiburan nie...memang banyak benda yang aku tak tahu..sekarang blogger tengah duk cite pasal hubungan si Lisa Surihani dengan Yusry KRU tu..alaaaaa rupanya diaorang ada hubungan eh..rupanya daa nak kawen pun...nape laaaa aku tak tahu....hahaha tak per...At least dengan ber blogging ni aku tau la sikit-sikit kan....ada benefits gak eh aktiviti nie...:D


dah moh kita cite pasal hubungan terkini Ally dengan ecah nie...

laaa dah putus tunang pun!!

yang bertunang pun aku tak tahu...so aku pun tengok-tengok la kan pic diorang masa bertunang...memang terbaek la kan......tema merah gitu!!...tapi nak buat macam mana kan tu semua takdir..dah tak der jodoh...sabor jelar eh buat Ally dan ecah tu...


pic masa bertunang...macam dah kawin pun kan..biasa la artis katakan...memang semuanya meletop...tapi akhirnyA kita tak boleh sangkakan apa yang akan terjadi.....



agak-agak la kan korang kenal tak dengan aisyah zainal nie??
masa gadis melayu dulu dia bertudung tau..sangat cantik bila dah bertudung.....tapi time ni nape dia bukak tudung??hum satu persoalan ni...memang dulu aku suka tonton gadis melayu....yang aku minat sekali si aida tu dan ecah la....tapi sekarang ecah dah berubah...sedih...nape tak pkai tudung??T____T


 

tengok la bila dia bertudung...ayu kan...memang cantik....ni baru gadis melayu betul!!


 

di saat diorang bahagia!!


Tapi perpisahan mereka adalah secara baik dan bukannya kerana kewujudan orang ketiga ataupun kerana dilanda krisis besar. Antara mereka berdua tidak ada keserasian. Berikut ialah kata-kata Ally:-

Kami telah berusaha untuk menyelamatkan pertunangan kami tetapi tidak mencapai kata yang positif sehingga membuatkan kami mengambil keputusan untuk memutuskan ikatan.Saya tak nafikan masalah ini meninggalkan kesan besar buat saya dan ia amat menyedihkan. Daripada dibiarkan melarat, lebih baik keputusan (memutuskan pertunangan) dibuat secara baik ..

hah!!
tu dia kenyataan Ally...nasib baik dia CooL......:)




Semoga kedua-duanya akan kekal menjadi kawan dan semoga masing-masing dipertemukan jodoh secepat mungkin. Doakan yang terbaik buat mereka berdua..

p/s :: Takut nak bertunang.....takut jadi macam nie lah...T___T



kredit to----> BEAUTIFUL NARA

Okey..bye3...sambung tido.....zZZZzzzzzz...=____=v

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

4 ulasan:

  1. haa..1 cntoh lg..jgn tunang lme2..huhu..byk dgaanye..huhu

    BalasPadam
  2. yurp..saya stuju sgt3.....byk dugaanya..hum kawin terus je senang...:)

    BalasPadam
  3. alahai,ada chance nak isi borang ni,hahaha *perasan

    BalasPadam
  4. xpe la,mybe xde jodoh...yang penting skrg ally nie dh kawen own ngan kak farah lee..hope perkahwinan yang terbina berkekalan hingga akhir hayat..amin
    ^_^

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...