Hye , hye, hye ingat saya tau!!



Nah ayat poyo giler....ader ke orang yang nak baca ayat aku ni..ehem ingat saya ingat Love Patzzi tau...whoot whoot...

 

nak tnye sikit boley???
ada member aku cakap picha ni membuatkan aku ni nampak tua..betui ke??
fuhh kita suka pic ni kata aku nampak tua lak..
tapi xper, kritikan yang membina..ohsss aku suka...hehehe

ape-ape pun aku suka owh pic nie...
credit to abang hensem SHAM SAMAT!!

peace...=__=v

p/s::boring sangat...aum3...emm xlamo lagi dah nak rayo..baju rayo xbeli lagi ni macam mano??xraya la agoknyo....T____T

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

12 ulasan:

  1. aah laa.. hahaha!!
    tp lawa laa gmbar nie.. seyes.. =)

    BalasPadam
  2. aloooooooooo..tua la macm tu..phewww......nak muda, nak muda!!!...:)

    BalasPadam
  3. alaaa.. umo yg pntg... tp bkn nmpk tua pon.. lebih kpd matang.. weee~~

    BalasPadam
  4. walamakkkkkkk!smart gila lah .....a'ah nmpk matured ;D

    BalasPadam
  5. ok gua terpegun tengok gambar ni. huwaaaa T.T

    BalasPadam
  6. bkpo??kes muko bekeng ko???hukssss

    BalasPadam
  7. kamoo napak santek sgt..
    1st tgop gmbr ney..napak mcm ad cerita di sebaliknya..

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...