RESEPI

TRAVEL

TIPS

Blogbuster Campaigns : Astro Buzz

by - 9:16 AM

Assalamualaikum cinta.

Alhamdulillah dapat offer untuk Blogbuster Campaigns : Astro Buzz . rasa laju-laju je nak join, padahal tersangat la rumit sebab kena fikirkan idea dan rekod video bagai. tapi hasilnya tersangat lah lumayan. kiranya berbaloi dengan apa yang kita korbankan. kali pertama record video "Pelakon tambahan dalam Ambi Pur Home Tectonic". malu-malu la konon.hikss


kepada yang dapat offer ni, jom sama-sama fikirkan idea dan jangan lepaskan peluang ini. rugi siapa yang lepaskan sebab pendapatan dari campaign ini boleh mencecah ratusan ringgit. okay entri ini penyumbang kepada earning berblog "Cashout nuffnang RM1272.67", terima kasih Nuffnang!!. :)


lagi beberapa hari untuk tarikh tutup penyertaan. Alahai idea masih belum ada. lolzzz. jom fikir sama-sama, dan insyaallah rezeki untuk campaign ini pasti ada. Amin buat modal bayar bil P1 pun jadi la. lozz

happy blogging.


You May Also Like

11 kata-kata indah...

  1. Shakira pun ada dapat, tapi tak taulah.. Tak ada idea ni.. Blur.. Huhu :(

    Mimpi Semalam

    ReplyDelete
  2. lamo doh dopleh blogbuster campaign T_T

    ReplyDelete
  3. dah try buat video. dah upload pun. wakaka.. =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa untung la.. cer share idea sikit.. grrrr

      Delete
  4. Alaaaa kita tak dapat yang ni.
    Good luck :)

    ReplyDelete
  5. Aduh,belum pernah dapat blogbuster campaign,huhu.Any tips?

    ReplyDelete
  6. Assalam..
    KHAS BUAT MEREKA YANG INGIN MELANCONG KE BANDUNG.
    Sesiapa yang berminat untuk melancong di Bandung, Indonesia, sy sarankan agar anda mnghubungi EDIE KALONG di talian 0888-6239-283 supaya perjalanan anda lancar tanpa sebarang penipuan.. Ini kerana pelancong asing terutamanya Malaysia, seringkali menjadi mangsa dalam permainan harga (teksi, angkutan kota, barang2, makanan dan sbgainya) dan juga kegiatan jenayah termasuk gangster dan ragut. Perkhidmatan beliau termasuklah :
    1. Sewa van dengan bayaran paling rendah iaitu rp500,000. (Harga biasa dari rp550,000-rp650,000.. Bayaran termasuk minyak dan parking.
    2. Beliau akan mengawasi anda disetiap tempat dan kedai yang anda ingin berbelanja. (Kegiatan penipuan berleluasa) dan seharusnya ada wakil dari org bandung yang mengawasi kita.
    3. Tidak seperti pemandu yang lain, perkhidmatan yg disediakan EDIE KALONG adalah merangkumi prkhidmatan memegang kesemua barang2 yang anda beli tanpa sebarang kehilangan. (Prkhdmatan ini tdk ada pada pemandu van yang lain).

    EDIE KALONG adalah orang yang sgt jujur dan kelakar, dan kerana itulah, sepanjang 4 hari bersama kami, beliau boleh menitiskan air mata pada saat perpisahan kami. Tips untuk beliau terpulang pada keikhlasan anda untuk anak yatim yang menyara ibu dan adik beliau. Purata Pendapatan beliau satu hari ialah rp20,000/hari bersamaan rm5.50 dari jam (8am-2am - 18jam/hari) dgn pekerjaan tetapnya sbgai penjaga parking hotel yg tidak bergaji (gaji beliau dtgnya dari keihklasan pemilik kenderaan yang parking dikawasan hotel).

    Sebarang pertanyaan, bole berhubung terus dengan saya.
    Facebook - alfia allegro
    Wechat ID - alfiarians

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥