RESEPI

TRAVEL

TIPS

SINOPSIS ABANG LONG FADIL 2

by - 3:38 PM


Abang Long Fadil 2 Full Movie Download
Jom tonton online ABANG LONG FADIL 2
Zizan Razak sebagai watak utama, filem aksi komedi arahan Syafiq Yusof ini turut dibintangi Syamsul Yusof, Tania Hudson, Dato AC Mizal, Wak Doyok, Achey Bocey, Shuib Sepahtu dan ramai lagi.
 
SINOPSIS ABANG LONG FADIL 2
Mengisahkan tentang perjalanan hidup Fadil yang mendapati dirinya terjerumus ke dunia mafia yang didalangi oleh Taji Samprit dan anaknya Wak Doyok. Namun masalah mula timbul apabila Fadil telah disalah anggap oleh Inspektor Wahab dan Inspektor Shuib sebagai pembunuh upahan yang dikenali sebagai Tiger.
ABANG LONG FADIL 2

Masalah makin bertambah teruk apabila ia turut melibatkan seorang wartawan TVKL bernama Yana yang membuat liputan kes-kes pembunuhan yang dilakukan oleh Tiger. Kini Fadil terpaksa menjalani kehidupan sebagai pembunuh upahan walaupun dia bukanlah seorang pembunuh. Sasaran pertama Fadil ialah King Kong, seorang yang gila kuasa dan musuh ketat kepada Taji Samprit.

Pelbagai aksi dan situasi komedi berlaku dalam perjalanan hidup Fadil sebagai seorang pembunuh upahan. Hanya satu cara untuk membersihkan nama Fadil, iaitu mencari identiti sebenar Tiger bagi membetulkan keadaan dan membuktikan Fadil tidak bersalah.

Berjayakah Fadil menempuh dugaan yang berlaku pada dirinya? Siapakah Tiger yang sebenar dan apakah misteri yang tersembunyi selama ini?

You May Also Like

3 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥