RESEPI

TRAVEL

TIPS

Beli Barang Murah Dari China di Ezbuy!

by - 2:51 PM

Assalamualaikum.


Beli Barang Murah Dari China di Ezbuy | Siapa pernah dengar Ezbuy? Mesti semua pernah dengar kan. Yang belum pernah tahu tentang Ezbuy masa ni la korang kena tahu yang Ezbuy menyediakan harga murah berganda- ganda dari website lain. Di zaman internet semuanya dihujung jari, kalau korang malas nak ke shopping mall boleh sahaja shopping menerusi website shopping Malaysia antaranya Ezbuy. Ternyata pembelian di Ezbuy memang menjimatkan lagi satu kalau korang sign up pertama kali banyak kupon yang korang boleh dapat tau. Masa ni la korang boleh berbelanja dengan bijak dengan menggunakan kupon tu semua.

Mek Cah kalau bab cuci mata nombor satu tau. Di Ezbuy memang berjam-jam menghadap koleksi barangan menarik yang dijual antaranya pakaian, barangan rumah, peralatan memasak dan sebagainya. Sekarang ni pun tengah tercari-cari barang hiasan dalaman rumah, baru berminat nak deco-deco walaupun hanya rumah sewa sahaja.

Apa itu EZBUY??


Ezbuy adalah sebuah pembekal professional yang memberi perkhidmatan membeli belah dalam talian. Ditubuhkan pada tahun 2010 lagi dan menjadi platform membeli-belah di luar negara yang pertama dan terbesar di Singapura. Sehingga hari ini, ezbuy menyediakan perkhidmatan membeli-belah dari China, Taiwan, Amerika Syarikat, Singapura, Malaysia, Australia, Thailand dan akan memperluaskan lagi perkhidmatan kepada lebih banyak negara.


Kalau untuk shopping perkara yang didahulukan tentu lah keperluan anak dara kesayangan Alisha Safiya. Tak lama lagi genap setahun jadi tentulah dah boleh berjalan kan? Akhirnya tergoda jugak dengan kasut comel ni diharap anak kesayangan selesa untuk berlari gitewww. Yang penting harga memang murah berbanding online shop yang lain. Memang tak sabar tengok Alisha pakai kasut ni, dah terima barang nanti Mek Cah update tau pengalaman shopping di Ezbuy pulak.



Beli Barang Murah Dari China di Ezbuy | Tadi baru je bagitahu nak belajar deco rumah kan? Maka tergoda jugak dengan kitchen floor mat ni. Huisshhh warna merah tau, sesuai dengan tema rumah Mek Cah merah dan hitam. Semoga makin cantik la kan rumah Mek Cah nanti. Opsss shopping ni Mek Cah tak bagitahu pun dekat suami, barang dah sampai baru kita habaq okay. Mihmih janji guna duit sendiri okay!



Dah namanya perempuan memang suka makeup, walaupun makeup simple pun tentu lah memerlukan peralatan makeup yang selesa dan sedap dipandang kan? Memang dah lama jatuh hati dengan makeup brushes yang ni, akhirnya tercapai jugak dapat beli dengan harga berpatutan.

Tadaaaa, inilah total semua untuk 3 barang yang Mek Cah cakapkan tadi. memang murah giler berbanding dekat kedai. Lagi satu Mek Cah kan dah ada Alisha Safiya jadi masa untuk shopping dekat mall memang terhad. Dapat shopping online ni emmang emnjimatkan masa dan tenaga. Tak perlu bersesak dengan orang ramai lebih-lebih lagi nak handle anak kecil kan? Okay korang apa lagi jangan lupa shopping di Ezbuy tau sebab sekarang banyak barang murah yang korang boleh beli dengan kos shipping pun berpatutan. 

register ezbuy
KLIK GAMBAR UNTUK REGISTER

Berita baik untuk pembaca blog HAZANIS tau, jangan lupa REGISTER dan dapatkan VOUCHER RM15 di https://marketing.ezbuy.my/ezbuyMobileRegister/index_v2_MY.html?identId= .  Masa ni la korang boleh shopping dengan jimat dan merasai pengalaman sendiri shopping online di EZBUY. Pasti korang terus jatuh cinta dengan service mereka. Happy shopping semua!
 

You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥