RESEPI

TRAVEL

TIPS

Jubah Terkini Hanya RM50 Termasuk Postage - Stock Clearance!

by - 5:55 PM

Assalamualaikum Cinta.

Disebabkan tak lama lagi Mek Cah akan deliver, maka dengan ini sales ataupun jualan penghabisan stock untuk jubah dan mini kurung bakal berlangsung di Hazanis Fashion tau. Mek Cah nak kasi harga kasih sayang terlajak murah untuk semua. Tetapi kebanyakan jubah yang ada sales itu hanya sesuai bagi yang bersaiz 'S' sahaja tau. Kepada yang berminat boleh terus whatsapp di +60108931044. Kalau dah SOLD OUT Mek Cah akan tulis kat gambar tu SOLD OUT okay!. Semoga semuanya dipermudahkan dan korang pun bulih melaram dengan jubah bajet ni. Mana la tahu sangat sesuai digayakan pada Hari Raya nanti.

Tetapi sayangnya 'Fesyen Baju Raya Hanya RM72 Termasuk Postage' awal-awal dah sold out gara-gara terlajak cantik. Alhamdulillah pelanggan pun ramai yang berpuas hati. Insyaallah jika ada kesempatan nanti Mek Cah akan keluarkan koleksi jubah terkini brand sendiri. Tunggu baby lahir je, maklumlah sekarang ingin fokus untuk bayi yang dalam perut ni. Doakan semua selamat yer! Papai.

jubah raya
SOLD OUT!

jubah murah

jubah murah terkini
SOLD OUT!

jubah terkini murah

jubah terkini

CAMELIA DRESS
Material :- COTTON SPANDEX BF FRIENDLY 
Size fit XS ONLY!
Hanya RM50 Termasuk Postage

Design ni memang Mek Cah sendiri pun suka tapi apa kan daya ianya sesuai untuk bertubuh XS sahaja. Jadi menangis lah tengok jubah ni sebab nak pakai tuannya dah gemuk dan sekarang tengah preggy. Yang bertubuh terlajak kurus dan kecil tu boleh la dapatkan jubah ini yang sesuai dipakai Aidilfitri ini.


Jubah SHAKILA LACE 
Hanya RM50 Termasuk Postage
Material : lace+spandex 
✔bahu 39.5cm ✔Dada 38"~40" ✔Lengan 60cm ✔Pinggang 32" ✔Labuh 140cm

Sekarang tinggal dua warna ini sahaja, pun harga RM50 termasuk psolaju. Tetapi kalau postage Sbah Sarawak faham-faham jelar kan perlu tambah kos poslaju RM5 yer sayang-sayang. Yang ni saiz M pun muat. Wajib ada satu tau! :)

DRESS RAYA TERKINI

Hanya RM48 Termasuk Postage
Material : lycra
XS ONLY!

Design puteri duyung ni tinggal hanya warna purple sahaja, itu pun 1 stock sahaja. Siapa cepat dia dapat tak. Si kurus ramping boleh dapatkan koleksi ini. Boleh bergaya di Aidilfitri yang bakal menjelang nanti. 

Hanya RM46 Termasuk Postage
Material : lycra tidak melekap

SOLD OUT!

Yang design macam ni sangat sesuai bagi yang bersaiz M ke atas sebab tak ketat dan tidak jarang. Malah sesuai utnuk ibu mengandung tau!.  Yang paling penting kain yang selesa dan korang tak akan rasa panas pun. Pun tinggal sehelai bagi setiap warna! 

jubah rm50

Hanya RM50 Termasuk Postage (3 helai sahaja)

Jubah sequin ni nampak mewah sikit sebab ada sequin dan menggunakan material satin. Yang ni pun tinggal warna biru sahaja tau, nanti whatsapp Mek Cah akan hantar warna biru yang tinggal. Jangan lupa save +60108931044 tau!

mini jubah

Hanya RM46 Termasuk Postage (2 helai sahaja)
Biru SOLD OUT, PINK available!

fesyen baju raya terkini

BAJU RAYA MURAH


Qammar Lace Mini Kurung 
RM55 Free Postage
Free Size Fit From XS - M
Material : Cotton 
Color : Merah Gold

Mini kurung Qamar Lace hanya tinggal warna merah sahaja. Jadi nak clearkan stock jugak sebab hanya tinggal 3 pasang sahaja. Sesuai pakai waktu raya juga tau! 


SOLD OUT!

mini kurung raya
Hanya RM46 Termasuk Postage
XS-S ONLY!

Mereka yang bertubuh kecil dan kurus sesuai pakai kurung warna merah ini. Hanya RM46 termasuk poslaju. Nanti skirt dan top tu boleh match dengan benda lain. Eh!




RM49 Free Postage
Free Size Fit From XS - M

Material : Cotton 

Cara Order, inbox/PM ke facebook, page @ email. @ SMS/Whatsapp +60108931044
1. Nama 
2. Alamat
3. No. Telefon
4. No kod/ Perkara

Booking hanya untuk 24 jam sahaja, sekiranya melebihi tempoh tersebut maka jubah ini akan dibuka jualan untuk orang lain.

Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian.

Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. Nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:)

Nota kecil : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display.♥

You May Also Like

3 kata-kata indah...

  1. camelia dress tu cantik tapi saiz xs tak sesuai dengan akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. nis pun dah xpadan dah sebab preggy. mak-mak yang menyusu kurus boleh la pakai dress ni :)

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥