RESEPI

TRAVEL

TIPS

Amy Shahira Shop - Beauty | Health | Tips

by - 4:32 PM

Ramai wanita kini telah mempunyai kesedaran diri dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan memandangkan terlalu banyak produk kecantikan serta kesihatan yang dijual di pasaran. Namun tidak semua produk kecantikan mahupun kesihatan sesuai dengan si pemakai. Tetapi tidak salah untuk mencuba mana la tahu ianya cukup berkesan dan meningkatkan keyakinan diri anda ketika berhadapan dengan orang lain. Bonus apabila produk kecantikan tersebut mampu membuatkan wajah anda bebas dari masalah kulit muka, kulit badan lebih putih dan bal bla bla. Fuh! Mek Cah cukup tergoda dengan Amy Shahira Shop kerana menjual pelbagai produk kecantikan dan kesihatan disamping menyediakan tips buat pelanggannya. Memang unik bukan?, tidak semua online shop mampu memberikan tips berguna ini. Tak gitu?


Amy Shahira Shop ternyata mengikut peredaran masa dengan menjual produk kecantikan yang laku keras di pasaran, cakap sahaja nak apa insyaallah semuanya  di jual oleh Amy Shahira Shop. Bagi Mek Cah membeli belah secara online lebih menjimatkan masa, duit dan tenaga tau. Kalau walk in ke kedai kosmetik sudah tentu akan tergoda dengan produk kecantikan yang sah-sah pada awalnya korang hanya bajet ingin membeli 1 ataupun 2 jenis produk sahaja. Selain itu sudah tentu korang terpaksa tanggung duit minyak kereta sekaligus terpaksa menghadap jem. Hum! sangat menakutkan berbanding pembelian online sahaja.  


Amy Shahira Shop boleh dipercayai???. Sudah tentu boleh dipercayai kerana mereka sangat menitikberatkan kualiti dan juga keselesaan pelanggan ketika berurusan. Kepuasan pelanggan adalah keutamaan mereka lebih-lebih lagi perniagaan mereka telah didaftakan dengan SSM REGISTRATION: AS0354878P. Kalau ada sebarang kes penipuan korang boleh sahaja membuat laporan polis. Sangat mudah bukan?. Nak tahu Amy Shahira Shop boleh percaya ataupun tidak korang boleh lihat 'Review pembeli' ini. Pasti korang akan percaya 100%. 

Jadi Mek Cah sarankan jika ingin mendapatkan produk-produk kecantikan kesihatan terbaru dan berkesan boleh lah dapatkan di Amy Shahira Shop yang sudah semestinya menawarkan harga yang murah dan original. 


Oh ya! Mek Cah pun terkejut apabila layanan yang diberikan oleh Amy Shahira Shop sangat mesra dan pandai melayan karenah pelanggannya.  Insyaallah banyak lagi produk-produk terbaru yang akan menyusul setiap bulan di Amy Shahira Shop. 

Penghantaran adalah ke SELURUH MALAYSIA dengan menggunakan perkhidmatan penghantaran oleh POSLAJU.

Isnin - Jumaat : Tengah Malam
Membalas e-mel, membungkus "parcel" dan mengepos barang yang mana bayaran telah dilakukan.

Sabtu & Ahad : Cuti
Penghantaran akan dibuat pada hari Isnin berikutnya.

Masa Penghantaran
Sehari selepas anda membuat pembayaran produk yang dipesan. 

Untuk Maklumat Lanjut Bagi Sebarang Pertanyaan / Tempahan Sila Hubungi:

Najihah
013 | 368 9046

E-mail:
hcubeshop@gmail.com
Facebook : Amy Shahira Shop



Jangan cakal Mek Cah tak habaq online shop yang menjual kosmetik murah tetapi original tau. Kalau berani boleh sahaja survey dahulu dengan membuat perbandingan harga antara Amy Shahira Shop dengan online shop yang lain. Pasti korang akan jatuh hati nanti dengan harga yang diberikan oleh Amy Shahira Shop. Eh!

You May Also Like

2 kata-kata indah...

  1. rasa bangga sangat tengok wanita berkerjaya ni. harap one day dapat jadi macam dia. nnti boleh la kita beli produk kecantikan kat sini kan sasa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala muja pun dah berjaya. Nanti dapat cari cikgu. Rezeki masing-masing kan. :D

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥