RESEPI

TRAVEL

TIPS

CollyBerry Candy

by - 1:21 AM

Assalamualaikum Cinta.

Apabila umur meningkat dewasa isu nak cantik selalu menjadi perkara utama bagi mereka yang bergelar wanita. Lagipun tak lama lagi nak kahwin jadi part nak cantik selalu menjadi keutamaan. Hishh pantang nampak produk pemutih terbaru dipasaran terus rasa gedik nak mencuba. Tetapi sebelum cuba mek Cah akan pastikan produk tersebut selamat digunakan dan rujuk testimoni produk tersebut. Jadi sekarang Mek Cah dah jatuh hati dengan produk CollyBerry Candy sebab rasanya sangat sedap seperti vitamin masa kecik-kecik dulu. Yang paling penting ramai artis pun guna produk ni, jadi bertambah keterujaan Mek Cah untuk guna CollyBerry Candy yang berasaskan whitening & glowing marine collagen. Perghhh! nak cantik!


CollyBerry Candy ternyata & terbukti dapat menjaga kecantikan luar & dalam, kulit cerah berseri, dan putih kemerah-merahan seawal 7hari.
Memang langsung tak menyesal consume produk ni sebab Mek Cah rasakan perubahan yang amat ketara dalam diri. Paling penting kulit makin pinkish dan makin gebus. CollyBerry Candy merupakan supplement tambahan untuk korang cantik dari dalam, jadi dalam kesibukan rutin harian senang je cuma kunyah macam coklat dan tunggu lah hasil yang memuaskan. Tetapi jangan lupa minum air putih banyak-banyak tau supaya kesannya dapat dilihat dengan cepat. 

KHASIAT COLLYBERRY CANDY :


* Memutihkan kulit 
* Memudarkan tona hitam 
* Merangsang imunisasi 
* Menyahtoksin racun 
* Menghilangkan jerawat & parut acne 
* Membantu meningkatkan kekuatan & ketahanan badan 
* Mengekalkan fungsi immune,juga berperanan sbgai ejen ketahanan anti-tumor yang kuat melawan pengedaran pengoksidaan lemak dlm saluran darah,termasuklah kolestrol 
* Menjadikan kulit lebih lembut,segar & berseri-seri HISAP,KUNYAH COLLYBERRY CANDY SETIAP PAGI UNTUK KULIT PUTIH BERSERI KEMERAH-MERAHAN SEAWAL 7 HARI 


Paling mengujakan apabila CollyBerry Candy sedang buat contest yang paling mudah. Sambil nak jadi cantik, boleh menang RM500 tau. Dengan hanya consume produk CollyBerry Candy dan selfie before & after. Tadaaaa dah boleh menang. Syaratnya sila terjah facebook dan instagram mereka tau. 

Facebook Page [ facebook.com/collyberrycandy ]
Whatsapp [ 01116940226 Bella / 01132544510 Erda ]

Jangan berlengah lagi sebab contest ni akan berakhir pada 15/06/2015. Yang dah lama consume sila selfie dan hantarkan gambar. Chewah! ada peluang untuk menang. Ahakss!


Antara testimoni produk CollyBerry Candy yang terhangat dipasaran, memang rugi kalau tak cuba dari sekarang tau! Paling penting berkesan untuk hilangkan parut, memutihkan, kulit bebas dari jerawat dan sebagainya. 



You May Also Like

15 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥