RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review 2 Step Synergy Effect Mask Whitening By Regen Cosmetic

by - 9:10 AM

Rutin harian semakin sibuk, kulit pun kadang-kadang tidak terjaga. Sebagai seorang wanita, kulit yang bermasalah dan terlalu kusam pasti membuatkan otak sedikit serabut. Mana nak cari produk yang serta merta membantu kulit muka bebas dari kulit wajah yang kusam dan gelap.


Percaya lah! perkara asas penjagaan muka ialah memerlukan mask yang boleh di pakai di hari minggu ataupun sewaktu kita berehat dari cuti kerja. Opss masa itu lah kulit perlu di manjakan. Bagi Mek Cah 2 Step Synergy Effect Mask Whitening By Regen Cosmetic yang sangat popular di KOrea banyak membantu mengurangkan masalah kulit kusam dan tidak bermaya. Maklumlah, hari-hari pakai make up pergi kerja, balik rumah kadang-kadang make up pun tak sempat nak bersihkan. Jadi syukur sangat 2 Step Synergy Effect Mask Whitening By Regen Cosmetic banyak membantu dan mengurangkan masalah kulit muka ini.


Jangan kata mask tidak penting untuk muka tau! konsep ini yang silap. Seminggu sekali kulit muka harus dimanjakan dengan mask. Tak kisah la jenis apa janji selepas itu kulit muka akan terasa segar dan glowing gitu. Mihmih Sekarang tak perlu susah payah pergi SPA untuk treatment muka. Haa melalui rumah pun kita boleh buat. Yang ini pula mampu meningkatkan keanjalan kulit , menegangkan kulit muka, dan membentuk V untuk muka.


2 Step Synergy Effect Mask Whitening By Regen Cosmetic merupakan produk dari Hermo Malaysia satu jenama pembedahan kosmetik premium dari Korea. Patut la kulit awek korea lawa-lawa kan. Diorang selalu amalkan penggunaan mask. Yang tu perkara wajib bagi mereka. 


Oh ya! Hermo.my menyediakan pelbagai produk kecantikan dari jenama kecantikan yang terbaik di seluruh dunia. Bukan setakat jual mask dari Korea je tau tapi skincare, make up, dan banyak lagi produk untuk cantik persis awek korea. hehe


Apa yang menarik tentang 2 Step Synergy Effect Mask Whitening By Regen Cosmetic ini adalah no alcohol, no coloring, no mineral oil, no preservatives, dan sesuai untuk kulit muka sensitif. Selepas menggunakan mask ini kulit muka lebih lembab dan kulit muka terasa lebih lembut! Ikhlas dari hati. <3

Anda boleh mengetahui lebih lanjut di: 

Instagram :- @hermomy
Facebook :- HermoMalaysia

Sekarang Hermo.my tengah membuat promosi besar besaran tau! kiranya harga mask ini harga mampu milik, janji berkesan! 

You May Also Like

6 kata-kata indah...

  1. kite pon beli mask kat hermo.com , harga dia berpatutan n kdg2 ader sales..
    nak pegi spa kdg2 x sempat..jd bt spa sendiri jelah kat umah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe best kan. lembut je muka lepas pakai mask ni. :)

      Delete
  2. hoho..timm pkai garnier 3-in-1 je buat mask..hik3..

    ReplyDelete
  3. ulasan yang menarik salam kenal
    silakan berkunjung ....!!

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥