Huawei Ascend P7

Huawei Ascend P7 - Macam cantik je, macam comel je. Kegilaan terhadap gadget sekarang. Bila tengok teknologi baru terus jatuh hati. Alahai Huawei Ascend P7 , kenapa comel sangat dan mengancam. kalah oppo mek cah tau "Review OPPO R1". Ni rasa nak gigit jari. Sobbb tapi yang OPPO R1 ni pun dah terbaik. hehe



http://www.vmall.my/index.php/ascend-p7-white.html

  • Excellence with Edge
  • Intended Power Button Key
  • Unibody Waterdrop Curve
  • 8MP BSI Front Camera
  • Ultra Power Saving Mode
  • 4G

Design sebijik dengan OPPO R1. Kurusnya alahai Huawei Ascend P7 ni. okay misi simpan duit la kan. krik krik tapi kalau di kejar teknologi sekarang memang tak sempat lah. Lagipun membazir sebab harga akan turun. Tapi tak pe, ushar sahaja pun jadi lah kan. :)

PRODUCT REVIEW

Review by Faiz 
WOW..this phone is amazing..i hope i can get this for mine..i absolutely attracted with it slimmest feature and it high quality of camera. It is amazing and has it own class. Congratulation HUAWEI for giving us a chance to have a smartphone like this. 

Review by Anson 
1. The camera is very very nice as 13Mpixel is more than any other phone.
2. The processor is very fast as compare to the market now. 
3. The size of the phone is very thin and light. Good competitor for samsung and iphone.

Review by jay 
I like it so perfect.Design phone so beautiful and thin.then it have 8MP BSI front camera and ultra power saving mode.


Ada rezeki bertemu ler kita yer Huawei Ascend P7. Insyaallah. 



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

8 ulasan:

  1. cantik juga.rsanya brapa hrganya ya?

    BalasPadam
  2. salam..kecangihan semakin menjadi kn hazanis..mcm2 dah modl hndpne skrng ni..
    http://ssurianahyana.blogspot.com/
    followr 4455 kt sini^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasslm. thnx follow sini. hehe cantik angka tu.. mihmih.:P

      Padam
  3. mek cah u ada jual lagi tak oppo lip tint?

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...