Resepi Biskut Raya 2013

Assalamualaikum cinta.
Asyik leka berniaga sampaikan rancangan untuk membuat biskut raya pun tergendala. Masih adakah harapan untuk buat biskut raya dengan air tangan sendiri atau mampu buat biskut tunjuk je? Insyaallah seminggu sebelum raya fokus untuk buat biskut raya. sekarang fokus untuk kesayangan "Hazanis Fashion" dulu. Insyaallah raya tahun ni berlainan sedikit sebab hazanis dah habis belajar. Kalau dulu dapat duit raya, sekarang entah dapat ke tidak.T.T okay sila terjah koleksi yang sesuai digayakan di pagi Aidilfitri nanti "baju raya 2014". 


Tapi tak kisah dengan semua tu. Cehh! berlagak matang, tak nak majuk-majuk sebab tak dapat duit raya. tak nak jadi manja. Lolzz so biskut kegemaran biasanya tart nenas dengan almond london jeww. 



picha biskut kredit to uncle google tau. hehe Choppp! resepi biskut raya apa yang paling senang?cepat & mudah?bahan-bahan pun simple? ada nak berkongsi tak resepi biskut raya dengan hazanis. dibulan ramadhan ni jangan kedekut sangat tau. Allah tak suka.:P

Rindu entri ni "Biskut Raya 2012". meleleh tengok biskut raya. Insyaallah semoga azam tahun ni tercapai. Alahai resepi biskut raya. eh! jangan lupa dapatkan "Koleksi SMS Ucapan Hari Raya". 

Thanks for reading. xoxo. 

20 ulasan:

  1. jelesnyaa tengok kawan2 pandai buat kuih raya.. ena ni tahu makan kuih raya je.. sob sob sob jeles

    BalasPadam
  2. hehehe..sy pulak, xtau ler nape, tahun nih rasa rajin pulak nak buat biskut raya sendiri..skrg pon tengah gigih jgk dk usha2 resipi biskut raya nih..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. jom share resepi biskut raya sis.:)

      Padam
  3. sama la kita kak. biskut rya pon x buat lgi. sibuk dok buat yg org tempah je.

    BalasPadam
  4. paling seney dih,kuih siput awop,hikkkk....popia nestum pom sene gop :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. siput male rayo dea lg wat awop.:P popia nestum pun seney. <3

      Padam
  5. Balasan
    1. lg sedap ig najihah buatkn utk mek cah.:)

      Padam
  6. Itupun saya masih kecil saya asyik suka-suka biskut!

    BalasPadam
  7. Comelnya biskut topi tu.. Hehe.. Akak pun bajet kengkunun nak wat biskut raya sendiri tahun ni.. Tapi ntah gagah ke tidaklah tu.. Kita tungguuuu.. Kuih sarang semut lah yang paling simple & mudah.. =)

    BalasPadam
  8. kuih biskut cornflakes plg senang nak buat...hehe
    btw,cantik la gambar biskut kat atas sekali tue...x pernah jumpa lagi sebelum nie:)

    BalasPadam
  9. Cantik semacam ja gambar kuih tu

    BalasPadam
  10. ayu pun,, sempat ke tak nak buat biskut raya ni..cuti lambat lagi ni...huhu

    BalasPadam
  11. ni reti buat ke tidak kueh raya nih?

    BalasPadam
  12. hahaha. rasa-rasa dapat lagi tu duit raya..hehehe

    BalasPadam
  13. sori hazanis,xdpt nk tolong.tahun ni semua biskut raya kat rumah hanyalah cap beli dari kedai je.haha :)

    BalasPadam
  14. keno stat buat doh sekut rayo tuh takut xde siap ter =)

    BalasPadam
  15. hihi saya pun x beli lg mek cha.

    hye plezz follow my new blog http://afifahwan.blogspot.com/

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...