Insyaallah semester akhir



Asssalamualaikum Cinta..=)

Alhamdulillah buka semester baru ni sedar tak sedar dah semester akhir untuk ijazah  sarjana muda pengurusan rekod. Macam tak percaya je, kalau dulu belajar di UITM Machang, Kelantan untuk diploma selama 3 tahun tapi sekarang sedang berada di bumi Shah Alam untuk ijazah. Walaupun pada mulanya memang menangis dan tak mau datang sini tapi akhirnya dah nak habis belajar pun. Insyaallah semoga semester ini tiada masalah timbul mengenai subjek. Fuh takut jugak kalau ada tersekat 1 or 2 subjek. memang menangis tak berlagu la kan.:(

Percaya atau tidak bulan 12 ini mek cah berumur 23 tahun. Makin tua, dan tua.
Allah permudahkan segalanya mengenai kolej. biasanya bagi pelajar semester akhir perlu membuat rayuan terlebih dahulu dan terpaksa menumpang dirumah kawan. Tapi lain pula dengan mek cah, bersyukur sangat-sangat dengan nikmat yang Allah bagi. permohonan kolej berjaya. so tak perlu la mek cah menumpang dirumah kawan-kawan yang lain dulu. Bila difikirkan balik itu semua disebabkan berkat doa ma abah mek cah. result pun kira ok walaupun tak dekan. kupon yang berjumlah 20 lebih keatas mungkin menjadi faktor utama mek cah dapat kolej. Alhamdulillah terima kasih housemates kerana sudi berkongsi kupon tu..:)

Semoga di akhir semester ini Allah permudahkan segalanya. Amin

SURAH ASY-SYARH – Untuk melapangkan dan melegakan hati 


Thanks for reading.



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

44 ulasan:

  1. @hafiz hafizol
    Mekacih adik...eh adik ke?poning...@#$%^

    BalasPadam
  2. sonoknyerr dah nak abis blajar.. atin still terkapai2 lagi :')

    BalasPadam
  3. good luck mek cah.saya dh hbis study.huhu

    BalasPadam
  4. insyaAllah
    dipermudah kan urusan
    cayok

    BalasPadam
  5. kita sebaya la..dah tua gak... :(

    BalasPadam
  6. ok awak.. buat yang terbaik ye. saya doakan agar awak berjaya. bawa pulang kejayaan untuk diri sendiri dan juga kedua orang tua. kejayaan seorang anak adalah hadiah paling bermakna untuk kedua ibu bapanya.. gud luck awak!! chai yo chai yo!! hehe

    BalasPadam
  7. gud luck my dear sis!

    akk dulu pun rasa sekejap sgt zaman belajar kat U tu.. dah keje ni rindu pulak nak sambung belajar.. heheh

    BalasPadam
  8. hai hazanis. good luck for the final.semoga Allah permudahkan segala urusan. take care :))

    BalasPadam
  9. semoga tabah hadapi dugaan.. dulu sy pun mula2 xsanggup pg blja shh alam tu, tp akhirnya berjaya jugak..heheehe..berkat kesabaran

    BalasPadam
  10. wahh ijazah rupanya mek cah ni.. ingatkan diploma agi.. hehe.. :D

    BalasPadam
  11. umur 23, napok supo 18 cah eh.

    goodluck deh.

    BalasPadam
  12. study molek2 nyer..:)good luck sis

    BalasPadam
  13. good luck!

    nanti bile da abis blaja mesti rindu nak kembali ke zaman blaja. same as me now. sumpah rindu gile nak balik ke zaman2 dok u mula. masuk fasa bekerja ni kitaran hidup pn dah lain. asyik bz je memanjang. huhu T.T

    BalasPadam
  14. mek cha!!! heheheh..good luck deh :)

    BalasPadam
  15. klau pengurusn rekod nnt keje ape mekcah?

    BalasPadam
  16. Good luck untuk semester akhir akak yeee hehe :)

    BalasPadam
  17. cabaran menanti di semester akhir. gud luck kak !

    BalasPadam
  18. bestnye dah last sem . eh eh , tak lame lagy boleh kawen dah. akak, dating jom . hehe :P

    BalasPadam
  19. Good luck for ur final sem pretty :)

    BalasPadam
  20. gudluck mek...pah nie blnja piko mkn la..hehe

    BalasPadam
  21. hye mek cah!
    gud luck final sem!
    caiyok caiyok :)

    BalasPadam
  22. Goodluck mek cah weh!

    Alhamdulillah boleh dok kolej.

    BalasPadam
  23. gud luck akak! dh 23 pun still comeyy :)

    BalasPadam
  24. gudluck dik.moga lulus semuanya.pasnie agak2 nak keje mana? library or record center? hehe..

    BalasPadam
  25. Apa tajuk lagu ni ea? Bagitahu boleh? Sedapp :)

    BalasPadam
  26. huhuhu..saya nak coklat forero rocher..hihihhi...
    good luck & banyak berdoa...
    semoga berjaya di dunia n akhirat...

    BalasPadam
  27. Slm kak...sy minat background music blog ni..ape tajuk ek...

    BalasPadam
  28. Slm kak nisa...i luf ur background music on ur blog..can u share the title of the song to me...?

    BalasPadam
  29. @citieynoramyril
    wassalam...lagu ni dik..:)
    http://hazanis.blogspot.com/2012/08/theme-song-you-nur-jannah-allia.html

    BalasPadam
  30. LOL .. muda mengalahkan budak abes SPM

    BalasPadam
  31. Hai Kak. Batch skali dengan sapo masa dip dulu? :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...