Keliru dengan nama sendiri


Assalamualaikum L.O.V.E...=)

Didahulukan selamat berhujung minggu..selamat, selamat untuk beristirehat....bagi yang masih bekerja hari ini selamat menjalankan tugas dengan jayanya..yang penting niat ikhlas dan dimulakan dengan Bismillah...Insyaallah perjalanan hidup pada hari ini akan berjalan dengan lancar...so sekiranya ada perkara yang buruk berlaku dalam hidup anda hari anggap sahaja itu adalah dugaan yang ALLAH berikan kepada hambanya...disitu lah ALLAH  menguji kita..Eceh!!, *berakhirlah tazkirah kita pada hari ini...:P

Alhamdulillah, semangat bangun pagi-pagi untuk godek-godek blog kesayangan..akhirnya berjaya up entri baru...sekarang masa untuk terbayang kampung halaman kerana malam ini mek cah akan bertolak balik ke kampung...doakan semoga mek cah sampai dengan selamatnya...Amin...^^


setiap kali mek cah update blog setiap kali itulah kekeliruan berlaku dalam minda mek cah...errrrr, macam mana eh nak terangkan...Oh macam ini dalam setiap penulisan blog apakah nama terbaik untuk dipanggil dalam penulisan itu??err dah berterabur BM mek cah.....biasanya hendak namakan diri ini apa eh??aku, saya, mek cah, sah, nisa, nisah, ha, hanis, hanisah, hani, atau apa eh??

Al-maklum la nama mek cah sebenor 'hanisah'...hoho kantoii disitu...mesti korang pelik kan kenapa blog ini dinamakan hazanis?..Owh itu mek cah ada rahsia yang tersendiri...hehe so jangan duk pening sangat la eh...Jom kongsi pendapat dengan mek cah..tengah pening lalat untuk biasakan diri ini apa...Huksss.. T__T...Tapi sebelum tu jom tengok Kaspersky Internet Security 2012 murah!!...

Thanks for reading..=)


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

20 ulasan:

  1. alaaamaaakk klu gadis...
    bguss lagi gunaa mek cha comelll...
    hehehehhe

    BalasPadam
  2. ehehe dni pun tak guna nama sendiri

    BalasPadam
  3. @Gadis Gingsul


    thanks gadis coz sudi bg pndapat...tapi tkut blogger lain xfhm apa itu mek cah..:)

    BalasPadam
  4. @Ardini Humaira

    dini chomel...nama itu, seindah namanya..:)

    BalasPadam
  5. mula2 pelik juga mek cah tu siapa, tp sekarang baru faham..hehe..
    tp ok je guna nama tu ;)

    nama hazanis pun nice ;))

    BalasPadam
  6. kalau qila , qila panggil KAK HANIS . hehe (: boleh ?

    BalasPadam
  7. mekcah cuti sapa bilo?..kalu lamo bulih lepak kbmall..huhu

    BalasPadam
  8. mek cah kot..lain drpd yg lain and comel jugak..hehehh

    BalasPadam
  9. bg sye mek cha dah cukup okey. identiti sbgai kelantanese.

    BalasPadam
  10. hahahaa. cmni laa. guna Mek cah cantik . comel tak ? :P

    BalasPadam
  11. hanisah dengan hazanis tu jauh perginya.. haha.. apakah ada kisah di situ?? tak sabar rasanya nak tau

    BalasPadam
  12. nama mek cah tu sesuai la..cumil je

    BalasPadam
  13. semoga selamat sampai,hehe..... mek cah sedak doh tu awop :)

    BalasPadam
  14. "aku kot" tapi klu mek cah comelll jeee, terus dpt detect negeri kelahiran. hehe =))

    BalasPadam
  15. @chinta qiela

    alamak..boleh jer, sebab ada jugak kawan2 akak pnggil hanis..:)

    BalasPadam
  16. @♥fie yasmin♥

    lepas rayo g pulok puncak..bulih la nk dating kbmll gak..hehe

    BalasPadam
  17. @Nina Ayra

    Mek cah pun mek cah la kan..:)

    BalasPadam
  18. @Izzah Ab Aziz

    emm belum ada lg blogger yg namakan diri dia mek kan..:)

    BalasPadam
  19. @onie

    awop..sayo sapa doh..hoho mek cah la dih..=='

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...