join contest amni'diary dan menangi rm100 !!


"Contest Gambar Cool" 

hye..Assalamualaikum semua..^^

di sebabkan tibanya hari minggu, mOod bosan telah tiba..hoho so, mula la tangan tergedik-gedik nak join Contest Gambar Cool....bila tibanya weekend pasti aku tidO lambat..fuhhh tapi tak elok kan orang perempuan tidO lambat..hehehe...jangan amalkan tau....mOh semua join Contest Gambar Cool nie...pasti korang tak nyesal....hadiahnye berbaloi2.....hehehe 

click banner nie...^^


so, malas nak membebel panjang-panjang...untuk tu aku pertaruhkan picha yang aku rasa cOol....ehem tu bagi aku la...pendapat korang aku tak tahu lak.....:P



pasti korang tertanye2 kan apa kes pakai baju hijau tu...ehem aku sebagai sukarelawan green-v la weh masa KELCHEFF2011...hohoho bagus kan..cuti semester 4 bulan yg lepas aku masuk program nie..tapi untuk 1 minggu jer...tak lama pun....werk..:P

okey, aku tersa sgt cOol bila kami masih boleh tersenyum walaupun penat...ehem cOol La tu kan....miahahaha ni picha masa gotong royong perdana Pasar Ct Khadijah, Kelantan.....


cool la sangat kan....kejap lagi nak masuk bertugas balik..hoho berhenti solat maghrib..lepas tu sambung menjalankan tugas sebagai sukarelawan...


dan picha nie lak menunjukkan kami masih cOol walaupun penat...hoho seminggu bertugas memang la penat kan....check in kul 2 dan check out kul 11....fuhh penat..tapi kami tak mudah mengeluh...wink*** sebab Itu lah tugas kami....IKHLAS MEMBANTU!!

done...habis sudaaaa....:)


p/s:::moh ler join ramai2...kasi gempak sikit contest nie.....Emm banyak kenangan manis masa Program nie...winduuuu...sob sob...T___T






--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

10 ulasan:

  1. :) ahahhh. mesti menang kan. ^_^ nice picha derr

    BalasPadam
  2. cik kamoo::hihi...toche2...picha ajer tu ..:)

    dayg::hahaha xharap pun menang..sajer2 join...sbb keboringan melanda...^^

    BalasPadam
  3. erza::erk??rasanya blum cOol lagi nie.....:P

    BalasPadam
  4. muka macam IRINE! omey omey ;)

    BalasPadam
  5. thnx suuddiii join :))

    cantik gambar :D goodluck k...

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...