RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tagging Game.

by - 9:14 PM



Assalamualaikum & hai, 


disebabkan 4 tagged..so aku terpaksa update laju2..jawab soalan pun tak fikir panjang..:P


Okay, lets read all the rules. 

1.You must post these rules. 
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

11 things about Love is Cinta!!

Ringkas dan nak cepat!!...hohohoho...Mudah merajuk...Mudah dipujuk ..Mudah sakit hati..Mudah kesian ..Mudah marah ..Mudah mengalah ..Suka makan ..Suka jalan-jalan..Penakut..Pemalu...Peramah

sekarang sesi menjawab soalan lak...Fuhhh penat!!..:P


♥ Your favorite TV show/ Movie/ SeriesXder kot…:P 
♥ Barang kesayangan andaHenset..
♥ Your favorite pictureEmm cute picha!! contohnye macam nie...

cute kan...hehehe

♥ Kenangan terindah dalam hidup andaKena ngorat…mOod gatai..muehehe 
♥ Something extreme yang anda teringin nak buat ( eg ; bungee- jumping, kayak, etc)Rasa nak pergi bukit cerakah, shah alam..nak kayuh basikal..sob sob…siapa nak bawak…
♥ Favorite song/ artist = Dadali-di saat aku mencintai dirimu…emmm mmg bermakna giler lagu ni utk aku…
♥ Your favorite authorXder kot…tettttt xsuka baca buku!!...jOm tolak tepi….kehkeh 
♥ Facebook or Twitter?Tetttt aku jawab muka buku…aka facebook…hoho twitter pun xder….hakss xpandai main…
♥ Blog kegemaran andaFL, IRINE, NURULBADIAH LAI, NURUL AIN… 
♥ Gadget kegemaran/ yang diminatiTengah fikir!!...muahahaha
♥ Your positive qualities (confidence, kind hearted etc)Kind hearted..tetttttt.. 

Habisss suda…. 

p/s::hye saharina….harap awak puas hati..^^ 



Fevret kaler? But, why? 

Hitam menjadi pujaan hati ku..muahaha nak tahu sebabnya??...ehem hitam kan pakai dengan apa pun sesuai….aku kan student, bila bangun lewat terus jer pakai tudung hitam..senang..xpayah pikir panjang2….hoho 

Suka make-up tak? 

Cik siti oiii, saya mengakuai yang saya suka make-up..tapi make-up yg simple2 jer…xsuka yg tebal2….hehe jarang nak jumpa perempuan yg tak suka make-up sekarang ni…:P 

Kenapa suka/x suka? 

Saya suka make-up sebab ececece sebab saya tak lawa…muahaha so dgn make-up saya lebih berkeyakinan kot..^^ 

Aksesori paling korang suka? 

Emm cincin kot…xmau yg tecik2…mau yg besor…perghhh tampor nak…ngada…:P 

Ada bf/gf? 

Emm ada la kot..**malu2 tucing..puii 

Berapa lama dah relationship korang? 

24/02/07…emm korang kira la sendiri..nanti dah kira bgthu aku eh….haksss 

Ciri-ciri pasangan idaman? 

Hoho…sejuk mata memandang + pandai ambil hati mertua + boleh menjadi imam…dan yg penting awak sayang saya…muehehe 

Suka edit pics? Why? 

Suka……sebab hobi la…^^ 

Pengalaman paling sedih? 

Xingat sebab byk sgt kot….*emm perkara sedih jgn di ingat lg…:)

Suka stalk blog sapa? 

Emm FL, IRINE, NURULBADIAH LAI, NURUL AIN… 

Ok x blog ni? Bagi komen *singgah slalu k* 

Lebih dari OK…:)

p/s::harap cik ct puas hati…:P



* ape nama manja korang ? = xdop...
* ape pendapat korang tentang blog yg kaler PINK ?Cute..mcm areda!! 
*nape korang suka berblogging ?Sebab boring + tambah kenalan.. 
* korang dah berpunya ?Emmm dah … 
*kalau dah berpunya , korang save nama bf/gf aper kat phone ?Masa sayang My love, Love Patzzi…time marah Hazrullah!!,…..hahaha brigat.. 
*korang cepat jatuh cinta x ?X!! 
*korang suka wat aper time weekend ?Window shopping, outing, blogging….tu jer…study malas..lolz 
*korang masih blajar ker ?Yurp…tak habis2 belajar..auwwww nak kawin..muahahaha 
*korang ni jenis yg cm ner eh ?Tok caro kokre… 
*sebelum tdo korang buat aper ? = tengok henset….huhu 
*korang ader bantal buchuk x ?Adow….meme bucuk ngoti…ngeee


1. Agak-agak, aku ni orang yang macam mana? 
Baik!!...
2. Kenapa korang cakap aku macam tu? 
Sebab Nampak awak baik..tehehee
3. Korang ni sebenarnya nak kawan tak dengan aku? 
Tentu lak nak……sumpah!!...
4. Kenapa korang nak kawan/taknak kawan dengan aku? 
Sebab awak baik la..hakssss
5. Antara aku dengan korang, mana lagi cool? 
Awak kot…sebab blog awak cool..:P
6. Kenapa korang cakap aku/korang cool? 
Sebab awak Nampak cool..muehehe
7. Korang faham tak soalan aku ni? 
Xfaham..hahahha…
8. Penat tak jawab soalan aku ni? 
Penat!!...nak air, nak air…hihi
9. Kalau penat, rehatlah dulu. Nak air? 
Nak!!
10. Suka tak entry blog aku? Kenapa? 
Suka..entry ngada2…werk..:P
11. Senang tak soalan aku? 

Senang sgt….perghhhhh..:P

11 Questions from me, 

♥ tabiat buruk korang 
♥ korang suka tak blog aku or follow blog aku sebab terpaksa??..muahaha
♥ antara KFC dan MCD mana satu korang suka??perghh mmg kaki mkn ..:P
♥ cinta pertama korang siapa??
♥ ka sekolah dulu ada orang ngorat tak??lolz
♥ pendapat korang tentang lagu disaat aku mencintai dirimu-dadali?
♥ korang pernah mimpi pasal kiamat??humm
♥ perkara yg menarik tentang korang?
♥ Blog kegemaran korang??
♥ korang pernah mengumpat x??kat siapa??
♥ korang syg tak BF/GF korang??dalam masa yg sama ada skandal x??hahaha..jujur okey!! 

Selamat Menjawab darlingss! ^______^ 

tak mau tag siapa2 pun!!...siapa sudi jawab, - jawab la..tak mau paksa-paksa...aku tahu korang penat..lolz tapi yg sudi tu maknanya korang sayang aku.....hahaha..aumm

p/s::: disebabkan aku penat aku update laju2 eh...sorry!!...



You May Also Like

9 kata-kata indah...

  1. sy pulak suka stalk blog awak ! tehee~

    ReplyDelete
  2. wahahaha. kak hanis lulus! sila claim nak air ape yek. padahal nak kasi air mineral jek.

    p/s: part yg entry ngade2 tu takleh terima. haha gurau je kak anis.

    btw kak anis memang rajin. tak kena sembelit ke sebab buat tag ni lambat? hahahaha *kejam

    ReplyDelete
  3. btw, kembang kempis dh ni kena puji cool. hahaha

    ReplyDelete
  4. nica:::kantoi...werkk..:P

    ezzatie::hehehe...nak demam buat benda nie...fuhhh gurau jer dik ngada2 tu...kiki mmg cool la blog ezzatie..:) emm btl nie nk jd sponsor utk contest??hehehe

    ReplyDelete
  5. yup2. memang berbesar hati nk jadi sponsor. depends on contest jugak la.

    btw, kalau kak hanis berminat, boleh email atau inbox fb ezzat k :)

    ReplyDelete
  6. done .. hahhhahh ...

    http://aredaluv.blogspot.com/2011/10/tagging-games-part-2.html

    ReplyDelete
  7. ezzattie::hehehe yeke??jom buat contest ...hadiah tecik2 jer..^^

    adda:::huhu gilosss....cepat numo jwb soalan.....:)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥