RESEPI

TRAVEL

TIPS

.::::: Erk,Time Square Punya cerita!! :::::.

by - 9:32 PM




Hye guys….

Seperti biasa, terasa kekok untuk update kali nie…yelar, rasa lama dah aku tak menconteng kat blog kesayangan aku nie…LOVE IS CINTA….mesti korang ada tertanya-tanya gak kan nape la nama blog aku jiwang sangat…oh yeah!!!...aku pun tak tahu kenapa…memang masa lahirkan blog nie dah nama tu aku pilih…..hohoho…so korang tak payah tanye eh sebab kebanyakan entry aku pun bukan pasal cinta sangat kan……entry aku ni cenderung kepada diari kehidupan aku…ehem tak kan nak cite pasal en. Kesayangan 24 jam kan…..nanti ada antara korang akan menyampah lak…

Laen la aku ni dah bersuami…tiap-tiap hari boley post entry pasal manis nye di alam rumah tangga…aummmmmm bunyi nye macam  gatai sikit okeh!!!....hehehe sowie guys….

Okey!!..

Kali ni aku nak cite kat korang pasal kegilaan aku terhadap Time Square…fuhhh memang rambang mata la kan…..seyessss semua dress yang aku suka semua boleh di dapatkan kat sana..yelar kan sejak aku di lahirkan di atas dunia ni baru 2x aku pi Time Square…hahaha…poyo ah budak ni kan……..lolzzzz, jangan nak kutuk aku sudah…T____T



So, tak payah la aku beli dress melalui online kat…benda macam ni paling aku tak suka…..nak bank in duit kat akaun orang…yelar aku ni peminat setia bank islam…so if perlu guna mybank, dan bla bla memang rumit la bagi aku….dah akaun tu semua aku tak der……dah la memang aku ni tak pandai transfer melalui mesin atm tu..hihi seyesss gila memang aku tak pandai…sob sob…TT___TT

Al-kisahnye, member aku nak pi sana sebab nak belikan hadiah besday untuk en. Kesayangan dia..haksss aku pun follow jelar kan…..lagipun aku suka jalan-jalan…agagaga

Kitorang pergi lepas zohor..humm sebabnya pagi tu kitorang ada kelas…so terpaksa la kami pergi waktu petang….its okey, shopping punye pasal….haha berkorban la naik bas U605 , U80 dan monorial…ehem baru la boley sampai....addesssss, memang kami peminat RAPID KL yang setia la kan..nak pergi mana-mana semuanya dengan bas….agaggaa….=___='


Bila sampai TS rambang mata weh…semuanye aku nak!!...nasib baek la aku boleh kawal nafsu aku tu….hihi bila berjimat dalam RM120 gak la habis….2 dress dan makan sekali..emm okey la tu kot…..hahaha kawan aku rm200 gak la habis…fuhh memang byk la die shopping…^^


Sebelum shopping kita makan dulu!!!...hakss tetiba terasa lapor bila tengok ayam tu…..:P
kesengetan terserlah dekat shawl aku tu...tak sampai sebulan berada di puncak nie dah bOlat pipi aku..humm


Ni sapo nak bayor makan banyak-banyak nie??hahaha tolong bayar sendiri yer…lolzz

 

chumel jer mereka berdua kan....huhu kami pergi bertiga...:)



nah semua barang tu member aku yang punya...hahaha...tetiba terasa malu posing depan tu...hihi



muka kepenatan setelah selesai shopping...tunggu nak balik jer....2x berhenti shopping sebab berhenti sOlat...:)


picha ni bukan hari tu jugak tau.....ni picha ke esokan harinyaa....hahaha teruja nak pakai dress yang baru beli tu....terasa puas hati sangat dengan baju tu...berbaloi-baloi...RM35.90...yeah boleh tahan harganya kan...so rugi rasa tak beli..:)


eh okey la semua !!..setakat ni jelar eh...nanti kita sambung laen kali lak...banyak benda aku nak cite, tapi nak cite kat dalam ni punye la maen susah..hukssss...bye!!

p/s :: ehem tetiba terasa peyut ni lapoOr....hummm sabar lah wahai peyut ku....sob Sob..T__T

You May Also Like

8 kata-kata indah...

  1. Yawwww!!!! sedapnyew chicken rice shop!!!!...hehehehe...wah, i love shopping too...but mang xleh kwl nafsu...respect same sis...XD....anyway, cute!

    ReplyDelete
  2. aina:::alamak...terasa lapor bila sebut chicken rice shop...sob sob....humm hobi sama eh kita...sukanya, nafsu shopping mmg kuat....addesss....awk pun cute!!..=__=*

    ReplyDelete
  3. meaw::nak ajak hang asyik busy jah...sedih ar gini..:(

    ReplyDelete
  4. cantiknyee kakakkk dengan dress tuu!! =) its match with u .

    ReplyDelete
  5. edy::nanti hari minggu jom semua serbu time square..huhu

    ReplyDelete
  6. thnxs amy syahirah comel.....:)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥