.::BILA HATI KECIL MERAJUK::.




waaAaaaaaaaa.....aku merajuk, terasa hati!!

humm merajuk dengan orang yang aku sayang lak tu.....

ape citerr nie derrr???

aku pun tak tahu sebab apa...

tapi aku rasa benda tu membuatkan hati kecil aku nie kecewa, sedih dan macam-macam lagi lah..emmm normal la kan rasa macam nie....ak pun tak tahu nak wat apa dah nie....

buntu!!



semalam dan hari nie aku tak reply pun mesej dia...aku rasa nak abaikan benda nie..tapi ego menghantui diri...

kalau terus macam ni, alamak penat oOh jantung aku nie...dup dap dup dap duk memikirkan pasal nie....di tambah masalah abang kandung aku lagi....hummmm.....T____T


nak pi kelas pun tak der semangat.....geram geram geram.....

apa-apa pun, aku tak boleh campurkan hal peribadi dengan pelajaran kan...

pukul 3.15 kelas bermula...

k lah semua, aku pi dulu...kan lambat lak aku masuk kelas.....duk belakang la jawabnya....

bye!!...assalamualaikum....

p/s ::: sorry entry ni tiada kaitan di antara yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia....=___=v

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

10 ulasan:

  1. alaaaaa nape ni mek? chill ok :)

    BalasPadam
  2. alahai adik akk ni
    merajuk pun comel lagi

    merajuk tu asam grm dik.
    baru colorful sket..
    heee

    BalasPadam
  3. sabar...stp masalah ada pnyelesain dia.. hope akak tabah dgn sume ni.. xmow sedih2 yer...!!!

    BalasPadam
  4. meaw:::merajuk sebab xdapat jumpa mak cik la...:(

    BalasPadam
  5. kembatolo:::sampai hati cakap saya garang......sob sob T___T

    BalasPadam
  6. nasib baek dapat nasihat dari sis lya cantik nie..rasa ok sikit...think positive right??=__='

    BalasPadam
  7. cik adda:::olololo...baik nye adik akak nie...hihi..:)

    BalasPadam
  8. Lumrah hidup bercinta..hehee....bersabar cik nisah....^^

    BalasPadam
  9. nape sedih2 ni.. tapi xpe pandang kamera mst kol sikit :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...