...::::YANG MERAH ITU SAYA:::::......

hye!!
dah lama xupdate blog..
xder info. yg dapat aku kongsikan...


lolz...
aku cuma nk share pic yang aku ambil jerk kat taman tasik shah alam..
kat sini mmg popular kot coz ramai anak2 muda lepak, dating n jogging n beriadah...
mcm aku, suka pergi sana sbb nk ambil gmbar...
sajerk nk suka suki walaupun time tu sakit sikit..hik3



aku hanya berdua...mcm pasangan couple lbh kurang..tp dia tu member aku....
tengku aini azwani namanya...pemalu sikit..
huissssh masa aku nk shoot die bukan maen malu lg....

pening gak kepala aku nih nk melayan kerenah dia...
ape ape pun bersyukur sgt dia dapat teman aku...
lau tidak keseorangan la nampaknya.....


terlebih posing daaa..haksss
sayang seribu kali sayang pic ni blurrr lah..:((


 berbaju kurung masa jumpa dentist..haksss


my love location....<3


Peace!!...
balik lah,,,
penat dah posing2 tasik nih......

bas U605!!!...


...TUNGGU AKU..

BYE!!



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

10 ulasan:

  1. hoho. sgt cantek u in red dear!
    loike2!! mmuuaahahha! <3

    BalasPadam
  2. ema::thnx dear....
    u pun cntik + chumel..:))

    BalasPadam
  3. pengsan jap tgnk pic awak..hehehe....erm seyesly i fall in love wit u just by looking at ur pic hahahaha..gila jiwang ayat aku hehehe

    BalasPadam
  4. kumbang::betui3 jiwang...ahaksss

    BalasPadam
  5. ermmm lesung batu tu yg mahal tu.. eh lesung pipit..huhuhu

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...