RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tahniah! Akim & The Majistret Juara #AJL30 Menerusi Lagu Potret

by - 9:11 AM

#AJL30 atau lebih dikenali sebagai Anugerah Juara Lagu ke 30 telah berlangsung semalam 24 Januari 2016 dengan penuh debaran. Sebenarnya Mek Cah bukan lah peminat tegar Akim & The Majistret namun setiap kali mendengar lagu Mewangi dan Potret terus terasa lain. Meremang bulu roma gituh!. Lol

Mek Cah sempat menyaksikan #AJL30 di Seri Pacific Hotel kebetulan husband ada khusus di sini selama 4 hari, layan dalam bilik sambil layan popcorn. Insyallah nanti Mek Cah akan review hotel ini memandangkan sebelum ini pernah review beberapa hotel sekitar di Kuala Lumpur antaranya 'Review PNB Perdana Hotel Kuala Lumpur' dan 'Hotel Murah di Kuala Lumpur'.

#AJL30 Akim & The Majistret

#AJL30 Akim & The Majistret

#AJL30 kali ini dari sudut pandangan peribadi ianya rasa kurang gempak dan hambar , bagaimana pula dengan pendapat korang?. Berikut adalah keputusan akhir AJL30. Kemenangan Akim & The Majistret pastinya tidak akan menimbulkan sebarang kontroversi. Rezeki untuk kahwin dengan Stacy kot. Eh eh!

JUARA: Akim & The Majistret (Potret)
NAIB JUARA: Faizal Tahir (Assalamualaikum)
TEMPAT KETIGA: Caliph Buskers (Hanya Namamu)
VOKAL TERBAIK: Dayang Nurfaizah (Tak Akan Menyerah)
PERSEMBAHAN TERBAIK: Akim & The Majistret (Potret)

Anugerah Juara Lagu ke 30

keputusan akhir AJL30

Tahniah kepada semua pemenang. Rasa bersyukur sangat  Caliph Buskers (Hanya Namamu) berjaya mendapat tempat dihati juri walaupun mendapat tempat ke-3.Maklumlah memang rasa kasihan sangat dengan kumpulan ini yang banyak keistimewaan. Sekurangnya duit yang dimenangi dapat menampung kehidupan mereka semua. Tak gitu?,pasti korang juga ada pendapatnya tentang Anugerah Juara Lagu ke 30 kali ini kan? Cer cite?. Ahakss!

You May Also Like

6 kata-kata indah...

  1. Tahniah buat Akim & The Majistret. Kemenangan ini merupakan satu hadiah perkahwinannya yang bakal dilangsungkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niat ikhlas nak kahwin Allah permudahkan. :D

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥