RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tempahan Kek Sedap Di Terengganu

by - 9:36 AM

Sekarang bukan senang tau untuk mencari tempahan kek sedap dengan harga berpatutan di kawasan anda. Dengan adanya perkhidmatan online semuanya hanya dihujung jari, apabila korang dah berkenan dan jatuh hati dengan kek tersebut terus sahaja membuat order menerusi whatsapp ataupun call. Opsss!

tempahan kek kahwin di terengganu


Sekarang Mek Cah dah sedar tentang kewujudan tempahan kek sedap di kawasan Terengganu. Maklumlah Mek Cah pendatang baru disini, kadang-kadang mengidam nak makan kek, chocolate brownies,congo bars dan banyak lagi. Lebih-lebih lagi Mek Cah tinggal di kawasan Kerteh so nak dapatkan stok kek yang sedap memang susah. Kebetulan kawan husband Mek Cah pembuat kek dan mengambil tempahan  tau.

Bertemakan "Baked with Passion", produk @jamsdessert juga terkenal dengan gigitan 'heaven'nya kerana kek-kek yang dijual diperbuat daripada coklat yang berkualiti tinggi dan pilihan kompaun dark chocolate tinggi. Ini menaikkan lagi rasa coklat brownies tersebut, amatlah bersesuaian kepada penggemar-penggemar coklat diluar sana. Di dalam keknya juga mengandungi elemen-elemen chocolate chunk dimana setiap gigitan disambut dengan coklat cair. Nyummyyyy! jangan lupa sapu air liur tu ya. :P


Selain itu, @jamsdessert juga menyediakan servis "surprise delivery" dimana kita boleh pos kek yang diorder kemana sahaja sebagai surprise kepada orang tersayang ataupun sebagai hadiah hari jadi dari jauh. Dengan syarat jangan lupa sertakan alamat penerima ya. Mesej juga boleh disertakan bersama kek tersebut dalam bentuk kad. Special gitewww! Kek hantaran perkahwinan atau bertunang juga boleh diorder melalui @jamsdessert yang mana sekarang sangat femes dengan 'devilfood chocolate cake'nya sebagai hantaran. Design boleh dipilih dilaman Instagramnya.

Dengan menggunakan @jamsdessert menerusi laman instagram, rupanya dah lama perniagaannya berjalan dan telah banyak mengambil tempahan kek, brownies dan macam-macam lagi. Tak sangka pula kawan husband ni adalah lelaki yang minat dalam bidang membuat kek. Bukan calang-calang orang tau. Dah banyak kali Mek Cah terserempak dengan @jamsdessert di pejabat pos ketika Mek Cah pos barang pelanggan. Nampaknya @jamsdessert  telah dikenali seluruh Malaysia. Tahniah!

tempahan kek di terengganu


Kepada mereka yang tinggal di kawasan Terengganu mahupun seluruh Malaysia boleh lah mencuba kek tersedap yang Mek Cah pernah cuba. Rugi tau kalau korang tak cuba kek, chocolate brownies,congo bars yang lain dari yang lain. Kenapa lain?, dalam brownies ada ketulan coklat yang terlajak sedap!

Antara testimoni pelanggan @jamsdessert ialah :

review kek sedap terengganu

testimoni kek sedap di terengganu

testimoni kek sedap terengganu

testimoni kek sedap

testimoni tempahan kek sedap

doorgift murah terengganu

kek sedap terengganu

Untuk tempahan kek sedap di Terengganu Mek Cah memang cadangkan korang mencuba perkhidmatan @jamsdessert. Yang pasti hasilnya sangat meletop sesuai untuk majlis perkahwinan, pertunangan, majlis hari jadi dan banyak lagi. Paling penting @jamsdessert  turut mengambil tempahan untuk doorgift.

kek murah terengganu

kek sedap di vendor terengganu

Jangan lupa dapatkan kek yang terlajak sedap ini di @jamsdessert tau! dapatkan harga istimewa kalau korang adalah pembaca blog Hazanis. Auchhh! oh ya, chocolate brownies,congo bars korang juga boleh dapatkan di @kemamanvendorboutique . Untung ler orang Kemamanggg.  

Contact Order : 0123492079
Instagram : @jamsdessert 

You May Also Like

5 kata-kata indah...

  1. ish3 tgk sambil telan liur laju2... sedap2 nampak... kek pun nmpak cantik sgt

    ReplyDelete
  2. wah... *lap air liur* sedappppnyaaa... hhaha T____T

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥