RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Jubah Terkini Dari Vendeur.my

by - 8:42 AM

Fesyen jubah kini semakin digilai ramai, begitu juga dengan citarasa Mek Cah sekarang yang gemarkan fesyen jubah bagi memudahkan urusan harian. Maksudnya sekarang sibuk dengan kerja tiada masa untuk memilih baju yang seseuai ke pejabat sudah tentu di dalam kekalutan akan cepat-cepat ambil jubah dan sarung, tadaaaa dah siap!

fesyen jubah terkini

Tersangat mudah bukan? Kali ini Mek Cah nak review tentang koleksi jubah dari vendeur. my yang tersangat memenuhi citarasa wanita masa kini. Fesyen yang simple tetapi cantik pasti membuatkan wanita diluar sana sukakan design dari vendeur.my. Kalau nak tahu Mek Cah sempat menggayakan jubah dari vendeur.my kerana dah jatuh hati dengan design yang menarik dan sesuai gayakan dimana-mana sahaja.

baju raya

Kadang-kadang memakai jubah ke pejabat, kelas dan majlis-majlis rasmi, bersantai adalah pilihan terbaik. Eceh! bukan Mek Cah sorang je tau yang sukakan fesyen jubah ini malah banyak lagi testimoni dari pelanggan tetap vendeur.my. 

Sekarang lebih mudah untuk melihat koleksi dari vendeur.my ini kerana mereka turut menggunakan intagram @vendeur.my dalam berkongsi jubah terkini dari koleksi mereka.


baju raya

Kan dah nak raya, jadi jubah dari koleksi vendeur.my adalah pilihan yang tepat untuk korang tampil bergaya dan berseri-seri di Hari Raya nanti. Khabarnya juga vendeur.my kini ada promosi, cepat-cepat tau terjah vendeur.my sekarang. Bukan hanya ada jubah tetapi pelbagai pilihan baju kurung dan shawl turut disediakan kepada pelanggaNnya.

jubah terkini

Yang Mek Cah gayakan ini adalah Dress Anna yang berharga RM125, harga sangat berbloi memandang ianya sangat selesa dipakai. Malah material pula dari satin dan cotton. Ada pilihan pelbagai saiz so tidak perlu risau mereka yang berbadan kecil mahupun besar. Dah jatuh hati ler tu. Ahakss! 

Instagram : @vendeur.my 

Happy shopping uolss!

You May Also Like

4 kata-kata indah...

  1. cantik awak nisss... makin nak kawin makin cantik,, jubah pun cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muja pun makin lawa makin kurus. jelesss sih :'(

      Delete
  2. lawa jubah ni.. jubah ada lace kat lengan :)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥