RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Jubah Terkini Dari Berenice Couture

by - 5:27 PM

Fesyen Jubah Terkini merupakan fesyen yang semakin di gilai oleh remaja zaman sekarang. Lebih-lebih lagi cara penggayaan yang mudah dan cepat menjadi pilihan wanita supaya senang digayakan di mana-mana sahaja. Lagipun fesyen jubah terkini sangat sesuai untuk remaja, mereka yang bekerja , suri rumah atau sebagainya. Kini Berenice Couture tampil mengeluarkan koleksi jubah terkini yang mampu memikat hati mereka yang melihatnya. Ehh! koleksi jubah ini korang boleh buat sebagai baju raya juga tau. Mihmih :)







Berenice Couture yang kini semakin terkenal di kalangan wanita masa kini kerana material yang digunakan sangat berkualiti, tidak mudah panas, tidak jarang menjadi faktor fesyen jubah ini mendapat tempat di hati pelanggannya. Sungguh lengkap memakai jubah ini sekiranya di sertakan sekali memakai selendang labuh. Opss lihat artikel ini untuk cara berselendang yang sopan 'Fesyen cara pemakaian selendang' dan 'tutorial pakai selendang '. Hikss

"Egyptian cotton abaya direct from the land of Pharaoh. We call it Glossy Abaya"


Fesyen Jubah Terkini Dari Berenice Couture | Kini, semua wanita boleh mendapatkan fesyen jubah yang menarik ini di laman sosial facebook Berenice Couture atau hubunginya di blog dan instagram. Haaa tak susah nak cantik kan, lagipun Berenice Couture menyediakan pelbagai saiz untuk wanita di luar sana. Harga pun mampu milik! 


Harga yang berpatutan kiranya harga mampu milik untuk semua tau! Jubah terkini ataupun boleh juga di panggil sebagai maxi dress sesuai dipakai ke pejabat, ke kuliah, dinner, event dan keluar bersantai. Menyediakan pelbagai menarik dan rekaan yang menarik membantu wanita untuk bergaya, jadi ala minah Arab pasti meletop nanti. Yang penting ianya menutup aurat tau! lebih longgar dan tidak mudah melekap di badan. :)







011-32193030

“Wanita hiasan dunia, Seindah hiasan adalah wanita solehah” dan MUSLIMAH YANG SOLEHAH itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati.♥ 

You May Also Like

5 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥