RESEPI

TRAVEL

TIPS

Blogger Area Mega Give Away

by - 11:43 PM

Assalamualaikum cinta.

Alhamdulillah akhirnya Blogger Area telah menganjurkan Blogger Area Mega Give Away buat pertama kalinya dan ditaja oleh 61 orang blogger dan online shop yang awesome!. Jumlah keseluruhan hadiah terkumpul ialah RM2540 tau! masyukk tu. Ehem alhamdulillah "hazanis fashion" merupakan salah satu penaja untuk hadiah bagi pemenang. So ,ini adalah giveaway yang wajib bagi korang yang bergelar blogger kerana hadiah yang ditawarkan sangat banyak. Give Away ini akan berlangsung selama sebulan bermula pada 1 Oktober sehingga 31 Oktober 2014 tau. Korang masih berkesempatan untuk turut serta, rugi sekiranya melepaskan peluang ini kerana syaratnya begitu mudah disamping boleh mengeratkan hubungan sesama blogger.


GA ini akan di publish secara serentak oleh semua Admin Blogger Area iaitu Tuan BloggerArea, Azlan Strider, Husein Rider, Nisa Ahmad dan Cik Itah. 

Klik SINI untuk lihat senarai hadiah yang ditawarkan untuk para pemenang yang bertuah. 

Syarat untuk join ? Memang senang, boleh terjah blog "Hussein Rider" di entri beliau iaitu "Blogger Area Mega Give Away".

Follow Blog Para Sponsor merupakan syarat wajib untuk GA kali ini. diharap bersabar eh!. :P




Nota* Mohon semua peserta untuk jujur dan ikut semua syarat giveaway ya. Mana-mana peserta yang didapati tidak mengikut syarat-syarat yang diberikan akan ditolak penyertaannya serta merta. Sebarang pertanyaan boleh hubungi Husein di Facebook atau emel: husenmail@gmail.com.

Nota* Syarat untuk follow/like/add akaun Facebook/Twitter/Instagram adalah dikecualikan bagi anda yang tidak mempunyai akaun tersebut. Bagi yang ada, sila berlaku jujur. Terima kasih.


Apa tunggu lagi, cubalah sekarang. Mana tahu rezeki menang menjadi milik korang. :)

You May Also Like

5 kata-kata indah...

  1. kita join sbb ada kak anis salah sorang penaja.. =)

    http://summerlovecheery.blogspot.com/2014/10/blogger-area-mega-give-away.html

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan dari blogger yg baru nak merangkak :) sedang blogwalking. Dulu sbelum ada blog, selalu jugak intai blog hazanis. Hazanis iras kawan saya. hehe.. dan terima kasih utk entri2 tips.

    Rasa macam nak joinlah. Tapi kena curi masalah utk follow dan bw semua blog kat atas tu. Salam blogging :)
    http://hzinnirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cepat!!.. Tarikh tamat Giveaway tinggal beberapa hari je lagi. Good Luck kepada semua yang join GA ni.

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥