RESEPI

TRAVEL

TIPS

Kenangan di Majlis Sepetang Bersama Blogger 2014

by - 9:00 AM

Assalamualaikum cinta.

Kenangan di Majlis Sepetang Bersama Blogger 2014 - Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar, begitu banyak memori dan kenangan di sini. Himpunan blogger terbesar yang pernah mek cah join. selama ini banyak berjumpa secara personal dengan kenalan blogger.hihi disini ramai blogger yang selama ini hanya kenal di alam maya sahaja. bila disini owhhh baru tahu siapakah pemilik sebenar blog itu ini. opss yang penting semuanya sporting dan hebat!.


Entri yang duk pung pang pung pang untuk majlis ini dah pun berlalu "Sepetang Bersama Blogger 2014 #SBB2014 #SBBYEOS2014" di Saloma Bistro, Kuala Lumpur. Yang sebenarnya tidak terlintas pun untuk hadir ke sini tapi di sebabkan blogger muja mengajak ke sini maka harusku sudikan diri. mihmih kebetulan flight ke KL untuk ke Bali bersesuai dengan tarikh program sepetang bersama blogger ini berlangsung. 



tetamu undangan pengasas sendayu tinggi iaitu Puan Rozita Ibrahim. Masyaallah sangat cantik beliau, kekal nampak muda remaja walaupun sudah berusia. Jom pakat guna produk sendayu tinggi agar cantik seperti beliau. Mihmih


Memey Suhaiza dan norman hakim sebagai duta Epyra juga turut menjadi selebriti undangan untuk  Majlis Sepetang Bersama Blogger 2014. Yippii tengok memey dan norman secara live, memang cantik si memey. Oh tinggi lampai, ramping gitu! selama ni tengok gerak khas yang diorang berlakon je kan? sekarang di depan mata weh. krik


si gadis bloggers sempat berselfie dengan monopod mek cah. abaikan perasaan malu sebab jarang-jarang sekali kami dapat berjumpa. muja, yuyu memang dah lama mek cah kenal. blogger shida ucu kali pertama bertentang mata, cantik orangnya!. :)


  Alhamdulillah menang lucky draw! tapi nak iphone. T.T



Disini dapat kumpul beribu riban business card dari blogger lain. Alamak! tak de lah sampai beribu tapi berpuluh-puluh ada la. jom kira, 1,2,3! okay cukup 40 keping. hihi yang sebelah tu kak cik nur. katanya panggil emak. alamak comelnya. hihi sangat baik hati dan friendly. jemput singgah blog emak. "http://kakciknurseroja.blogspot.com/". 


Ini lah kegunaan monopod yang sebenar. selfie tak kira tempat, dah tak ada yang tolong ambilkan gambar so pandai-pandai layan diri. lepas ni habis la kat event blogger next year ramai bawa monopod. krik Bro Framestone punya semangat tumpang selfie bersama kitorang.

haaaa, boni kacak pun ada yang berkaca mata putih. selama ni duk berbalas komen di blog sekarang boleh jumpa depan mata. hebat orangnya . tahniah menang hadiah dari Yeo's. :)


habis program, tak terus balik tapi mengambil kesempatan bergambar dengan blogger yang ada di situ. sememangnya Bro Framestone suka mencelah bila kami berselfie. opss budak pacak pun ada. last jumpa di event blogger terengganu iaitu di entri "tempat menarik di Kuala Terengganu".jemput baca. winkk!




Terima kasih mek cah ucapkan kepada Denaihati dan semua pihak yang sudi menjadi sponsor bagi majlis untuk blogger. rasa berbaloi dengan bayaran RM20 dapat makan best-best, misi menternak lemak berjaya kerana banyak sangat makanan pada hari tersebut. Yang paling best kambing bakar! memang ohsem. nak lagi T.T


Antara Kenalan blogger yang sempat berjumpa : 
Memang penat sangat untuk bulan lepas sebab sehari selepas program ini mek cah meneruskan penerbangan ke Bali. entri ini menceritakan segalanya "I Love Bali", "Percutian ke Bali : Day 1", dan  "Percutian ke Bali : Day 2". hope kita akan berjumpa lagi. tata. :)

Picha credit to :iluvtour.com

You May Also Like

21 kata-kata indah...

  1. bestnya...tak pernah tahu pon...sebab masih lagi baru dlm ber blogging

    ReplyDelete
  2. korang dengan selfie memang xleh pisahkan.
    depan domino kemain sakan..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. terutamanya makwe orang tu. opsss muja. krik3

      Delete
  3. Wah, bestnya akak dapat jumpa dengan semuanya. Maybe next year solehah akan jumpa kalian semua pula. Insya-Allah. Doakan ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumpa awak #SBB tahun depan. tak datang nak majuk lah. :P

      Delete
  4. Alhamdulillah. Rasa macam tak puas je nak berjimba lagi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah semoga bertemu lagi kita emak.:)

      Delete
  5. bukan senang oowh blogger dari kelate nok turun kl. kehkehkeh tabik!

    ReplyDelete
  6. best dapat jumpa meh cah and the geng! walaupun first time jumpa. tapi macam dah kenal lama kan. hehe

    ReplyDelete
  7. nanti nak pinjam monopod boleh? hahaha :P

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥